Stoort mij eigenlijk niet. Ik vind het ook niet altijd mooi hoe de small seconds een hap neemt uit het 6-gedeelte. Verschilt voor mij per horloge/ design.
Kollokium heeft een nieuwe versie van hun Project 1, variant E1 en E2 met full lume dial. Blijft apart design, maar verder niet heel anders dan de vorige versies.
Dit is een andere wijzerplaat maar verder hetzelfde horloge. Erg fijn horloge om te dragen en de kwaliteit heb ik niets op aan te merken.
Mooie kast
Heel tof zelfs. Bijna alle minpunten van de normale Averau verbeterd… Alleen hadden ze maar de big moon complicatie toegepast
Toen Jason net begon zo’n beetje ieder model gehad in alle kleuren (Holotype, Laguna, Puck, Delfin, Tropik etc), toch 1 van de betere microbrands. Het werd tijd voor een hernieuwde kennismaking, erg comfortabel met 39mm
anOrdain Porcelain Model 2. Sterke eerste indruk moet ik zeggen. De helderheid vs de vitreous enamel model 2 komt wel binnen.
Vandaag weer een “microbrand” horloge gekocht.
Het gaat om een Endatto C1V2. De zoekfunctie hier op HF gaf geen resultaten dus ga ik er van uit dat het voor hier een onbekend merk is.
Ik heb een foto van het www gekopieerd want de foto’s op de verkoopsite waren met een aardappel genomen.
Hier alvast wat info:
Diameter: 39mm
Uurwerk: ETA 2824-2
Wat vinden jullie van dit horloge?
Leuk om hier steeds nieuwe merken te zien.
Speelse wijzerplaat met de banen voor de helft. Lijkt me een leuk ding.
Proficiat en veel plezier ervan!
Inderdaad nieuw voor mij. Doen ze alleen dit model? Persoonlijk vind ik dit wat vanilla zo op het eerste gezicht.
Ik zag dat ze ook een model met groene wijzerplaat hebben die dan weer andere “groeven” in de wijzerplaat heeft, en 1 met blauwe wijzerplaat. Het lukt me niet om op de site te komen, ik krijg gelijk een “ niet beveiligd” waarschuwing. Morgen nog maar eens proberen.
www.endatto.com misschien dat het jullie wel lukt.
Dat zal morgen niet anders zijn want ze hebben de beveiligingscertificaten niet op orde dus jouw browser geeft daarmee een waarschuwing dat je daar beter niet op kunt gaan (laat staan jouw gegevens naar overdragen). Kan ook een verlopen certificaat zijn, hoeft niet per se spooky te zijn, maar wel opletten met wat je achterlaat.
Bedankt!!
Ik dacht al zoiets.
Eerst even wachten tot het horloge binnen is, er zit een verkeerde kleur bandje op.
Die moet er eerst af!!
Dit is de aardappelfoto die op de site stond!
Die groene is wel iets interessanter in mijn ogen. De website lijkt gewoon een expired domain, dus waarschijnlijk is het merk niet meer courant.
Smaken verschillen gelukkig!
Ik vind de kleur groen in het algemeen niet mooi, ook niet op auto’s of iets anders!
Rood daar in tegen vind ik een super mooie kleur!!
Bijna alle rode kleuren dan wel te verstaan.
Ik heb heel veel verschillende kleuren. Groen is dan wel een favoriet, maar ben juist heel kieskeurig. Maar op dit horloge vind ik deze strepen en indices meer dynamisch.
Al had de groene een zwarte wijzerplaat gehad dan had ik meer getwijfeld maar die groene sla ik snel over.
Ik denk dat hij al wel eens voorbijgekomen is, maar ik vind dit toch zo’n leuk en sympathiek merk!!
Die glas in lood versie vond ik laatst echt opmerkelijk. Het heeft een hoog novelty gehalte, maar is toch niet smaakloos en lijkt serieus te worden uitgevoerd