Lovely.
Misschien mag ik er eind 2031 eentje kopen
Lovely.
Misschien mag ik er eind 2031 eentje kopen
Ik heb mijn slotje een tijd geleden al laten gaan. Ik vond het allemaal te duur worden en ook geen plezierig proces, als je op een onverwacht moment opeens de mogelijkheid krijgt om iets te gaan bestellen voor op een toekomstig moment waarop je nog niet weet wat er dan beschikbaar is aan keus. Volgens mij kunnen ze redelijk flexibel zijn, maar voor mijn gevoel had ik eenvoudigweg moeten instappen toen er nog geen wachttijden waren. Dat was toen de enige juiste beslissing, maar ook toen was ik voor het prijsniveau destijds niet klaar.
Die had ik graag overwogen…
Was een pièce unique geloof ik
Ja staat me ook iets van bij. Wel ongelooflijk gaaf. Ik vind sommige anderen ook leuk. Zou zomaar ooit eens eentje voorbij kunnen komen waar ik gelijk JA op zeg.
Ze hopen met dit model toegankelijker te worden, qua beschikbaarheid en prijs.
Deze plaat is in serie te maken, dus niet meer per stuk.
Zal alsnog wel met een wachtlijst zijn en vrij duur zijn. De tijd dat de originele voor iets meer dan 1000 euro verkocht worden is voorbij…
Galo teased op Instagram een special edition van de Super 200, inclusief Bor bracelet. Volgens hun website op 6 maart 18:00u NL tijd de release, 120 stuks:
Ik dacht naar de nieuwe baltic te kijken.
Die stoppen trouwens met de bicompax, ik vermoed omdat seagull geen gangwerken meer verkoopt.
Gaaf!
Altijd leuk om microbrands in de collectie te hebben die net even anders zijn dan de mainstream merken!
Ik zag deze ook, maar in de omschrijving hebben ze het over 2 straps.
Mocht iemand nog deze Galo zoeken: ik heb er een over.
Oogt zeer klassiek, maar oh zo verleidelijk. Tot nu toe was ik nog neit zo overtuigd van de jumping hours. Met slechts 10 exemplaren voorhanden voor bezoekers van het evenement zou ik het mooi vinden als deze variant in gewoon stainless ook in de permanente collectie beschikbaar komt.
Ja, super gaaf. Die kast is ook prachtig qua vorm. Minpuntje zou voor mij de negatieve ruimte tussen bezel en minute track zijn maar desalniettemin, super gaaf horloge.
De Endatto is binnen!
Gelijk een bandje uit de bamistraat er opgezet.
Hij is in het echt toch wel heel mooi in het rood!
Prachtig!
Eerlijk gezegd…denk ik dat, juist bij dit model, een band zonder curved aan de kast mooier is.
De 40.5mm kast klinkt mij ook wat groot in de oren, dus komt de vraag op of die negatieve ruimte niets iets had kunnen verminderd met een minder grote basis. Maar misschien dat die jumping hours module anders niets past. Ik vind zelf de 40.5mm een belangrijker twijfel dan de compositie. Eigenlijk vind ik al die ruimte om de functionele kern wel mooi.
Ik weet niet wat een bamistraat is, maar ben blij dat die bevalt