Tja het komt bij veel microbrands niet verder dan een sub 40mm integrated bracelet stijl 3 hander met een stone-achtige dial.
Toegegeven het is ook een leuk concept maar inmiddels flink uitgemolken
Tja het komt bij veel microbrands niet verder dan een sub 40mm integrated bracelet stijl 3 hander met een stone-achtige dial.
Toegegeven het is ook een leuk concept maar inmiddels flink uitgemolken
Nou inderdaad. Gaap.
Veel van die kasten, banden en wijzerplaten lijken ook uit dezelfde bak onderdelen van alibaba te komen. Geen zak aan.
Zo, weer klaar met haten voor vandaag.
Zoals ik in maart ook al opmerkte.
Ook de hele constructie (bracelet en aanzet) doet mij eigenlijk erg denken aan de Aision, maar dan in getemperde vorm.
Redelijk prijzen en zeer retro looks.
Je maakt me crazy met je mooi Minases.
Echt cool, gewaagde ontwerpen
Dat vind ik bij Pedral wel beduidend beter. Natuurlijk is ook te zien dat er diverse bekende elementen zijn gecombineerd, maar er zit wel visie, verfijning in proportie, en een duidelijk doel en flow in the constructie:
Dit ziet er veelbelovend uit!
Zien er idd op grijs allemaal goed uit. Eens grasduinen of het wat is. Heb geen idee
Specs zien er goed uit.
39 mm
9 mm dik
Saffier
Miyota gereguleerd tot +/- 10 sec
Goede lume
Prachtige kleurvarianten
Dit is wel echt een mengelmoesje zeg.
VC band
Fluted bezel
Aquanaut-ish kastvorm
Pindakaas, kokosbrood en ham zijn lekker maar niet als je het over elkaar smeert
Daar zullen de meningen natuurlijk over uiteenlopen. Het is in de horlogerie ook vaak afhankelijk van waar je denkt te zien dat de mosterd gehaald is.
Over smaak valt niet te twisten zullen we dan maar zeggen