Stuk meer richting oranje dan je vanaf hun website foto’s zou denken! Gaaf ding!
Valt mee hoor
Zo zie je maar weer dat lichtval alles bepaalt!
Mocht je 'm weg willen doen, en ik heb er dan nog geen, geef maar een gil.
Haha, ik zal het onthouden. Hij is nauwelijks mijn pols afgeweest, dus ik denk dat die kans klein is.
Lichtinval, camera en scherm… het is haast niet te doen om deze kleur natuurgetrouw weer te geven. Ik heb haast geen foto waarbij de kleuren hetzelfde zijn.
Cross-post:
Heerlijk lichtgewicht van BOLDR:
De Venture Field Medic in Camo Green.
Ben benieuwd hoe jullie de styling van de dial vinden, heb al gemerkt dat hij voor vrij verdeelde meningen zorgt.
Indien je wat meer over dit klokje te weten wil komen, check dan zeker eens mijn blog waarbij ik mijn ervaring uitgetikt heb met voldoende beeldmateriaal.
Nog een keertje de RZE Endeavour; ze hebben de optie voor de date window van ‘3 uur’ naar ‘6 uur’ geplaatst bij de aankomende batch.
Zo komt ie nog meer in de buurt van een poor man’s Halios Seaforth in Bahama Yellow…
Ik vermoed een render:
én 2 nieuwe kleuren toegevoegd! Ik vind de oranje wel interessant, die Hunter Green wat minder.
Ik vind die Endeavours erg gaaf! Wat weten jullie over de kwaliteit?
Gaaf horloge. Nu nog een miyota 9015 er in.
Dan liever een 9039; stukje dunner.
En een datumvenster erbij, bedoel je? Er zit nu een 9039 in, oftewel een 9015 minus datum. 9019 of 90S5 zijn geloof ik ietsje ‘dunner’ maar met 12mm is de Aquascaphe al aardig gestroomlijnd lijkt me…
Mijn reactie was op de RZE. Die heeft een nh38
Oh sorry. De manier waarop dit forum functioneert/oogt is voor mij nogal ongebruikelijk, moet nog steeds wennen blijkbaar…
miyota zijn toch die uurwerkjes waarbij de rotor “zoveel” geluid maakt