Microbrand only

Vandaag de Marloe Coniston Vulcan maar weer eens om het polsje.

16 likes

Vreselijk mooi Kahan! Gefeliciteerd met de aankoop en veel plezier met dragen :+1:

2 likes

Dank! Heb het met plezier gedragen maar het is al een tijdje bij een andere horloge fanaat.

Boderry ‘The Elite’ Micro Rotor
Zojuist ontvangen de Boderry uit China (Hong Kong). Een IndiGoGo campagne van enige maanden terug. Netjes op tijd geleverd (zowaar).

Heeft een mechanisch en automatisch Hangzhou 5000B 288000 BpH micro rotor uurwerk, heel bijzonder in deze prijsklasse (~€300,-), en saffier glas voor en achter. 40mm case/45 mm lug2lug.

De twee meegeleverde vlindersluiting banden zijn nogal ‘gewoontjes’ (lees: shit) en piepen en kraken. gelukkig gewoon 20mm lugs dus geen probleem om daar wat anders aan te zetten.

De wijzerplaat vinden sommigen misschien mooi, ik niet. Dus ik ga het uit elkaar halen en een andere (saaie?) wijzerplaat erbij zoeken. Misschien ook maar gelijk die kleine secondenwijzeras afslijpen en de datumschijf verwijderen.

De kritiek niet tegenstaande… ben tevreden met de aankoop want een micro rotor had ik nog niet in de collectie.

8 likes

Wat een knap ding!

1 like

Het kan overigens nog goedkoper. Op AliExpress heb je een horloge met hetzelfde uurwerk van Lobinni oid die nog geen €200 kost.

Mooier, tenminste dat lijkt zo op de foto’s (bestelt maar levering is vertraagd) en hetzelfde uurwerk is die van Solas uit Ierland. Heeft een nogal aparte (exclusive) band van Zalm.

Bedankt @EnricoTutti maar mijn reactie was op het horloge van @vintage4all :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Als je die op Ali mocht tegenkomen voor 200euronen dan mij ff berichten, dan wil ik er een stuk of wat :grin:

23 likes

Ik vrees ervoor :sweat_smile: mocht je er OOIT afstand van doen :laughing:

1 like

Kan wel van afstand een lichtje laten schijnen jouw kant op :sunglasses:


Is een begin toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Hier bestaat een emoji voor maarja :laughing::joy: thanks :call_me_hand:

1 like

Oeps, ik ben nog wat sukkelig. Zit pas net een paar dagen op dit forum en de gebruiksaanwijzing niet gelezen…

Op het moment zijn ze €217,-. Binnenkort vast wel weer een sale week en dan kun je ze voor onder de €200,- krijgen.
Lobinni op Ali

Geen probleem man :grinning_face_with_smiling_eyes: welkom by the way :+1:

Switch naar een suède lederen band.

16 likes

Blijf het een waanzinnig horloge vinden. Mocht je er ooit vanaf willen…

1 like

Hehe ja het is een super horloge. Ontzettend lastig om te vinden ook. Ik kreeg laatst een email dat ze binnenkort weer een voorraad verwachten. Ik zou de website in de gaten houden. Ik ben voorlopig niet van plan om deze van de hand te doen :sunglasses:

1 like

Ik weet het, ik sta op de (mailing-) lijst. Komen wat nieuwe kleuren aan ook geloof ik. Ben benieuwd.

Geduld is een schone zaak. :wink::+1:t3:

1 like


15 likes