Microbrand only

Mooi hè!!
De AS Big1S:

5 likes

Wat een bizarre prijsverschillen. Alleen omdat die onderste twee limited zijn?

1 like

Ik zag het ook. Beetje vreemd.

Ja of niet!!!
Bizar is een understatement.

2 likes

Vam Amsterdam/Tilburg als expat naar California geweest en nu met heimwee terug naar ons kikkerlandje: Batavi Kosmopoliet GMT

20 likes

De Kickstarterprijzen voor de Arctic zijn gelukkig een stuk lager. De blauwe start bij $400, de zwarte bij $500, de witte bij $1500. Nog steeds wel een erg groot verschil tussen de witte en de zwarte. Er komt ook een titanium band beschikbaar.

Ik weet het niet met deze. Ik vind het formaat leuk, prima uurwerk, heb nog geen meteoriet wijzerplaat in de verzameling. Ik vind alleen de vermelding van het uurwerk op de wijzerplaat erg suf, ook die tekst ‘Explorer’ had van mij niet gehoeven. Verder nogal “kale” kast, en titanium, tsja, voor mij hoeft het niet.

1 like

De Vratislavia Conceptum Formmeister.

3 likes

De “Nethuns Lava II power reserve” limited edition met premium Miyota @ 28.800 vph.

Nog niet eerder op HF gespot :mag_right:

12 likes

De Lorier Falcon V1 nog een keer :).

8 likes

Wat mij betreft de beste microbrand :star:

16 likes

Nodus heeft een nieuwe Sector Field.


Mooi horloge vind ik, wel vind ik die microbrands wat prijzig worden zeker als het buiten de EU betreft, met de bijkomende import kosten.

Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn Lorier Neptune, maar zal toch niet snel weer een +/- 600,- Euro voor een horloge met een NH34 loopwerk neerleggen. Hoe mooi ze ook zijn…

6 likes

13 likes

Kent iemand, of ervaring met het merk isotope,

Hebben 2 nieuwe modellen in pre order

2 likes

Wat is dit toch een bruut apparaat!

Monta of Norqain

Ken het merk niet maar vind vooral die Compressor Diver erg gaaf!

6 likes

RZE komt volgende maand weer met een nieuw model.
RZE Endeavour

With the RZE signature titanium case protected by UltraHex anti-scratch tech, this pilot’s watch is one tough tool. The team at RZE have detail scrutiny like few others, and the battle-ready specs include the HexCrown, with a flash of red to ensure tightening to its full 100 metre water resistance. With its textured black dial and crisp white markings inside a turbine-inspired bezel, angular lugs fits the weaponized look of one of the best value titanium pilot’s tools available.

** * 41mm Grade 2 titanium case with 100m water resistance

  • Seiko NH35A automatic movement
  • £378
5 likes

Dat is de fortitude (een nieuw model), de endeavour is de duiker en die is er al een tijdje.

3 likes

Nog even the custom-made AS voor Dris, eigenaar van TwinMotorcycles en een letterlijk vette Shelby:

1 like