Microbrand only

Wat Nodus betreft, de Retrospect III vind ik toch ook wel erg gaaf.
Net een maatje te groot voor mij helaas.

6 likes

Op zich ben ik niet zo van dit soort glanzende bling banden, maar het horloge zelf is al zo over de top dat dit er ook nog wel bij kan… :wink:

(Ik trek nu desk diver sporen in het tafelblad)

4 likes

Aaaah, a man of culture as well. I salute you sir :tophat:

6 likes

Een onverwachte bandenslet

7 likes

Een nieuwe echo neutra pvd, wat vind je ervan?

Heel vet! Sowieso maakt Echo/Neutra gave horloges :ok_hand:

1 like

11 likes

11 likes

Ik ben alleen beetje bang dat met die pvd het na een tijdje dragen een lelijk horloge wordt… Iemand ervaring met krassen en pvd?

Uhm… nahhh, nee, nope… helaas want ben wel fan van de Kosmopoliet GMT:

Deze “Zandvoort” geeft me niet echt een ‘wow’ gevoel:

6 likes

Deze is echt geweldig! :heart_eyes:
Ben serieus al 1,5 jaar aan het zoeken / hopen dat dit horloge ergens te koop wordt aangeboden hahaha :rofl:

1 like

Wauw, deze ook! Heb jij patent op bijzondere horloges ofzo?! :rofl::wink:

1 like

Zo en hoe. Ik was ook een tijdje opzoek, tot ik op het foru las dat een lid wellicht van plan was om misschien zijn visitor van de hand te doen. Na een aantal spam acties heb ik het eindelijk van hem kunnen overnemen. Niet veel later via ebay de bijbehorende bracelet besteld. Echt een monster horloge.

1 like

Haha, dank man. Ik ga dit model overigens in het blauwe gedeelte droppen. Toch niet mijn smaak.

1 like

Ohhhh oké! Dan ga ik het blauwe gedeelte in de gaten houden… O’nee beter… Ga je spammen! :rofl::wink:

1 like

Ja, hij is echt geweldig! Gewoon de hele vorm van de kast, de wijzers… Alles gewoon! En die band (en geweldige sluiting!) maken hem wel echt af! :ok_hand:t4:

1 like

23 likes

Fraai.

1 like

Dank!

1 like