Microbrand only

5 likes

Eerst microbrand. geckota G1 Vintage red Dial. Dankzij HF kwam ik deze horloge tegen.

Pas paar dagen gehad en is echt heel apart.

Ik heb nog geen rechthoekig horloge met een ronde dial erin. Zoals een Monza of een Panerai.

Ik heb ook nog geen rode dial. Dial is echt levendig te noemen. Afhankelijk van het lichtval verandert de kleur. Heel mooi van fel rood, naar meer muted rood. Er komt soms ook kleuren naar voren wat je niet verwacht zoals oranje en bruine tinten. Erg apart.ik verwacht dat de horloge heel goed kan passen bij diverse banden.

Uurwerk is een solide nh35 van Seiko.

Prijs kwaliteit is met de blackfriday korting van 255€ Zeer goed te noemen. Worse case is het een Seiko horloge en het is echt veel meer dan dat.

Ik twijfelde sterk tussen de grijze of de rode dial. Maar er zijn nog andere kleuren en stijlen.

8 likes

Vertel? Is het hem niet in het echt?

@Watch2Morrow, heb jij die van jou wel nog, of is die ook weg?

Ik heb er zelfs drie in huis.

Staat al in het blauwe gedeelte. Heb er geen click mee. Leuk ding, cool concept.

1 like

7 likes

Doe maar gek! Is het ook wat?

Oei, geen goede reclame dit voor zo’n microbrand…

1 like

With a barkruk :joy: djeezes wat een reactie van hun… :unamused:

2 likes

Toen ik hem zag wou ik er ook 1 al een geluk twijfelde ik te lang als ik dit zo lees… ik zou er vanuit gaan dat ze niets meer gaan doen.

:partying_face: wat mis ik?

Nee exact, ik had het ook tegen een lid verteld dat voor de volle mep het horloge niet waard is. Het heeft mij iets van 250 gekost met import enzo en dan is het een leuk hebbedingetje. De chrono werkt dan bij mij gelukkig wel, alleen staat het niet recht op 12:00 uur, maar een mm rechts. Je zou het kunnen resetten bij een miyota caliber is mij vanochtend verteld, maar geen zin om dat uit te vogelen. Leuk dingetje voor max 200 Euro, niet meer. De doos en presentatie is wel een dikke plus. Het is volgens mij een mannetje die dit alleen doen en zijn pet boven gaat.

Ai, wat een gezelligheid. Bizar…Sympathiek is anders.

1 like

Monta gooit er in december een special edition in van de Skyquest:

Nu dus met Pepsi aluminium bezel i.p.v. zwart keramisch. Op zich geslaagd, maar de oplossing voor de lume pip lijkt een beetje vreemd. :thinking:

7 likes

Ah. Balen man. Aardig gebaar Iig van jouw kant :+1:

1 like

Als ik het goed lees biedt hij in zijn één na laatste bericht een refund aan? Of mis ik iets?

Wel vervelend dat ze alle 3 niet goed waren.

Klonk in de mail of ze even een incassobureau c.q. knokploeg op je af willen sturen.
Domme reactie en schakelen zichzelf hier uit als serieuze verkopers.

Ja mooi. Heeft lang op mijn shortlist gestaan maar ben toch voor de Christopher Ward gegaan.

1 like

Ik zou voorzichtig zijn met het lezen van emoties achter geschreven teksten. Zoals ik het lees wil hij óf een refund aanbieden óf 2 van de 3 horloges op laten halen (en dat regelt hij dan).

Je denkt toch niet dat hij meent dat hij een koerier in een compleet ander land de opdracht kan geven om 2 horloges onder dwang op te halen.

Die heb ik gezien. Maar hij biedt volgens mij ook een full refund aan als ik het goed lees.

Des te meer reden om voor die refund te gaan lijkt me. Hij heeft twee vervangende horloges (onbetaald?) naar je toegestuurd zonder de voorgaande terug te vragen. Dus iets van vertrouwen was er wel.

Zou jammer zijn als jij je geld kwijt bent en hij 3 horloges door een simpel misverstand. *probeer alleen maar te helpen*

2 likes

Thanks, die eerdere communicatie miste hier natuurlijk.

Dit kan ik me zeker voorstellen inderdaad, zou het ook niet anders doen.

1 like