Microbrand only (Deel 1)

Balticus Stardust

4 likes

De Falcon II

13 likes

14 likes

Wat voor merk is CB? Kan het niet makkelijk achterhalen

Leuk. Ik vind dit hun beste model. Desondanks vond ik de vorige kleuren mooier geloof ik. Pastel blauw is steeds meer een must en ik weet niet of ik het nou zo uitzonderlijk goed vind werken bij de drz04 Mondial. De paarse vind ik wel mooi, maar vermoed dat met zo’n heldere paars ik het echt minder zou dragen. De grijze van de vorige batch zou waarschijnlijk nog mijn voorkeur houden.

Is hier verder of iemand gevallen voor de Makina Gabriel I?

Helaas wel importheffingen. Ik heb de witte treasure seeker gehad, moest €56 betalen aan DHL. Maar wel binnen 2 dagen in huis van uit de UK.

Paul is een topvent. Als er iets is, wordt het geregeld. Meermaals een Diver One gehad en een treasure seeker, zijn echt super horloges.

1 like

Omdat ik deze bewering nog even wou onderbouwen, maar was vergeten dit ook echt te doen :sweat_smile:

En omdat ik in een spammerige bui ben:

:point_down:

8 likes

Cedric Bellon. Horloge is volledig van gerecycled staal gemaakt.

1 like

Is hier geen interesse in de
HFLE 2022?

11 likes

Hoe bedoel je, de voor inschrijving is al begonnen. Bij minimaal 50 bestellingen gaat het door. :+1:

1 like

Echo/Neutra komt met een Submariner.

7 likes

22 likes

Poe, dat is niet voor mij. Vrij fors, maar vooral druk.

Wel een H-link band, die vind ik vaak mooi. En de afwerking zal wel goed zijn.

Maar onder de streep net niet, zo van de render bezien.

Ik vind dit echt een tof ding en heel betaalbaar! Heb al een paar keer verlekkerd naar de foto’s zitten kijken maar ja - ik heb al een doxa, twee squales en een seiko duiker. Ga jij em kopen? Of wellicht iets voor @Eddio of @Cihanski?

2 likes

Ik vind 'm ook leuk! Maar kopen mag even niet meer (hoe lang weet ik niet hoor haha!)

1 like

Of het (al) een micro-brand is weet ik niet, wel dat mij deze toch wel aanspreekt:

From Anywhere to Everywhere, AUDRIC STRIDER leads the way!! by AUDRIC Watches — Kickstarter

foto van Kickstarter

6 likes

Mwah niet helemaal verkocht. De naam en de layout ben ik ook nog niet over uit. Maar dank dat je aan me denkt. Wat is de achtergrond van dit merk? Had er nog niet eerder van gehoord.
Oh en ik heb naast de grail ook nog een legendarische duiker incoming, de Jenny Caribbean.

1 like

Incoming, deze vanaf vandaag te bestellen Serica 5303. Fotootje internet.

26 likes

Zie zojuist die voorbij komen. Voor het geld lijkt het niet gek. Miyota uurwerkje, Italiaans leer. Leuke kleurtjes. Vooral die moonphase met pointer date is stiekem best tof!

https://www.zerouno.watch/?src=form

3 likes