Microbrand only

Even voor mijn beeldvorming; een van deze twee dus?

Dan zou ik voor de blauwe stemmen… Ik vind een no-date gewoon mooier. :slight_smile:

Dat kan ik je helaas geen antwoord op geven. Ik heb hem namelijk binnen het forum overgenomen. Wellicht dat @Riepos jou daar een beter eenheid op kan geven. Ik heb deze namelijk aan hem te danken.

Nieuwe versies van de Direnzo Mondial in aantocht:

3 likes

Ik heb dezelfde polsmaat en het is kiele kiele… het zit zeker niet zo comfortabel als het had kunnen zijn. Zal ‘s wat foto’s proberen te maken.

1 like

Balticus Stardust

4 likes

De Falcon II

11 likes

8 likes

Wat voor merk is CB? Kan het niet makkelijk achterhalen

Leuk. Ik vind dit hun beste model. Desondanks vond ik de vorige kleuren mooier geloof ik. Pastel blauw is steeds meer een must en ik weet niet of ik het nou zo uitzonderlijk goed vind werken bij de drz04 Mondial. De paarse vind ik wel mooi, maar vermoed dat met zo’n heldere paars ik het echt minder zou dragen. De grijze van de vorige batch zou waarschijnlijk nog mijn voorkeur houden.

Is hier verder of iemand gevallen voor de Makina Gabriel I?

Helaas wel importheffingen. Ik heb de witte treasure seeker gehad, moest €56 betalen aan DHL. Maar wel binnen 2 dagen in huis van uit de UK.

Paul is een topvent. Als er iets is, wordt het geregeld. Meermaals een Diver One gehad en een treasure seeker, zijn echt super horloges.

1 like

Omdat ik deze bewering nog even wou onderbouwen, maar was vergeten dit ook echt te doen :sweat_smile:

En omdat ik in een spammerige bui ben:

:point_down:

5 likes

Cedric Bellon. Horloge is volledig van gerecycled staal gemaakt.

Is hier geen interesse in de
HFLE 2022?

6 likes

Hoe bedoel je, de voor inschrijving is al begonnen. Bij minimaal 50 bestellingen gaat het door. :+1:

1 like

Echo/Neutra komt met een Submariner.

3 likes

10 likes

Poe, dat is niet voor mij. Vrij fors, maar vooral druk.

Wel een H-link band, die vind ik vaak mooi. En de afwerking zal wel goed zijn.

Maar onder de streep net niet, zo van de render bezien.