Microbrand only

Vertex van Don Cochrane mag je toch ook wel een Microbrand noemen:

Geweldige lume, cijfers uit blokken moulded superluminova gesneden:

Geïnspireerd door de ‘dirty dozen’ uit 1944:

30 likes

Nog altijd zó enorm onder de indruk van Monta. Hier mijn Skyquest!

11 likes

Vet! Heeft deze ook snel verstelling in de sluiting?

Zeker. Ik dacht alle ‘nieuwere’ modellen, mijn blauw Noble had dit ook. I-deaal!

2 likes

Rustig hier…
Dan maar eens een foto van mijn Oak & Oscar Sandford GMT PVD
070/100
Ik zie wel dat ik de datum goed moet zetten, ik loop 12 uur achter :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oak & Oscar is een klein, jong Amerikaans horloge merk, aantal limited modellen, maar nu nog slechts twee modellen in de verkoop.
Ben benieuwd of ze het gaan overleven….

14 likes

@noob Kijk die moet je dus hebben. Mooie sandwich dial!

2 likes

Ophouden hoor

1 like

Kom er net achter dat dit er aan komt:

Wat vinden er van? Inschrijven of door sparen voor een King Seikom

12 likes

Ik vind ze erg gaaf, zou er bijna één bestellen🥂

3 likes

15 likes

Dan hoort Tisell hier ook wel thuis. Zuid-Koreaans bedrijf van ene Mr Oh.
Maken vooral hommages, krijgen veel goede reviews vanwege de prijs-kwaliteitverhouding.
Europese levering vanuit Tsjechië, binnen een paar dagen, prima.

Ik heb deze van 36mm, met prima lopende Miyota 90S5 en verstelbare clasp:

10 likes

18 likes

Oeh, eigenlijk best leuk! Die zilverkleurige wijzerplaat zou ‘t dan moeten worden voor mij. Voor de zekerheid toch maar ingeschreven.

3 likes

De Straum Opphav

17 likes

Obris Morgan Infinity maar weer ‘s.

12 likes

Gaaf ik wacht nog steeds tot de groene ‘kelp’ weer beschikbaar is

1 like

Mooi ding. Ik heb de “gewone” variant afgelopen week binnen gekregen. Erg onder de indruk maar op leer nog niet helemaal mijn ding. Ik heb de stalen band erbij besteld maar die schijnen ze pas rond het midden van het jaar te kunnen leveren. Nog even wachten dus.

Hoe is de uitlijning van de chapter ring en de wijzerplaat markeringen van die van jou? Bij mij zijn ze niet goed uitgelijnd. Stoort wel. Ik heb ze er een mail over gestuurd.

2 likes

Ben benieuwd naar de band!
De uitlijning is bij mij prima…

Hoop dat ze het netjes oplossen met je. Is het echt zo erg?

1 like

De gemiddelde Seiko wordt beter uitgelijnd uitgeleverd :wink:. Ik heb geprobeerd het horloge zo recht mogelijk van boven te fotograferen. De foto geeft de foute uitlijning redelijk goed weer. Volgens mij zou de wijzerplaat een heel klein tikkie linksom moeten worden gedraaid.

Tot nu toe heb ik met meerdere e-mails gemerkt dat ze amper tot niet reageren. Pas als ik ze daarna nog een keer mail met de vraag of ze willen reageren op mijn vorige bericht krijg ik vaak antwoord.

3 likes

Hmm, is inderdaad wel storend.
Jammer dat ze niet echt bereid zijn om het op te lossen…