Ik vraag me alleen wel af hoe goed de cijfers af te lezen zullen zijn bij de Dune qua contrast. Hoop stiekem op wat meer release foto’s komende dagen.
Dit vond ik nog mbt de secondewijzer: we fought it would spoil the dial design so we made a small rotating cap with a tip so you can track the seconds without disturbing the dial.
Het is ook letterlijk een flinke strijd geweest . Een traditionele secondewijzer of iets anders. Maar was gewoon een auto correctie dingetje niks meer of minder .
Ja ergens ben ik het met je eens, maar bij een kleiner merk is het toch veel zelf doen. Een foutje is makkelijk gemaakt en niet iedereen heeft de scherpe blik van een eindredacteur (in dienst).
De gedachte dat bij een fout in de tekst de eindcontrole van het product niet op orde is, is snel gemaakt. Maar het is wel een foutieve gevolgtrekking. Het een heeft namelijk niet per se iets met het ander te maken.
Klopt. Het zijn ook vast prima horloges. Maar als je dit soort autocorrect fouten (las ik hier
ergens) maakt bij je branding dan communiceer je dat je eigen merk je niet genoeg interesseert om te zorgen voor foutloze copy. Is overigens een kwaal die niet exclusief is voor dit horlogemerk hoor, er is heel erg veel slechte Engelse copy in Nederland omdat ze denken dat ze dat er wel even bij doen in plaats van een goed copy team te betalen.