Microbrand only

Ik vraag me alleen wel af hoe goed de cijfers af te lezen zullen zijn bij de Dune qua contrast. Hoop stiekem op wat meer release foto’s komende dagen.

Dit vond ik nog mbt de secondewijzer:
we fought it would spoil the dial design so we made a small rotating cap with a tip so you can track the seconds without disturbing the dial.

Dat herinnerde me aan m’n Subdelta.
Gelijk weer even opgezocht
@Motormuis

7 likes

5 likes

Zal een flinke strijd geweest zijn…

Man wat een fout, slordig.

Er zijn pietlutten die daarop afknappen

En terecht. Je zit in een industrie die helemaal draait om precisie en afwerking, en je neemt niet eens de moeite om te zorgen dat je copy perfect is?

Is Avi-8 nog een microbrand?

2 likes

Het is ook letterlijk een flinke strijd geweest :wink:. Een traditionele secondewijzer of iets anders. Maar was gewoon een auto correctie dingetje niks meer of minder :+1:t3:.

1 like

Nou nou nou…

Ja ergens ben ik het met je eens, maar bij een kleiner merk is het toch veel zelf doen. Een foutje is makkelijk gemaakt en niet iedereen heeft de scherpe blik van een eindredacteur (in dienst).

De gedachte dat bij een fout in de tekst de eindcontrole van het product niet op orde is, is snel gemaakt. Maar het is wel een foutieve gevolgtrekking. Het een heeft namelijk niet per se iets met het ander te maken.

1 like

16 likes

Die laatste zal wel niet als wijzerplaat een optie zijn, maar staat m goed :wink:

1 like

Waarom niet?

Echt gaaf die Clemence! Ik heb al een horloge met een gele plaat, dus dit wordt hem niet. Maar echt vet. Die gekleurde plaat lijkt me wel gaaf.

Ik heb ook al veel oysters, dus dat is ook een min. Die randen zijn wel geinig afgewerkt.

En leuk dat we eens een keer een andere soort wijzers gebruikt worden, zonder dat ik het te overdreven vind.

Top release!

4 likes

Dit zijn de drie modellen :+1:

1 like

Klopt. Het zijn ook vast prima horloges. Maar als je dit soort autocorrect fouten (las ik hier
ergens) maakt bij je branding dan communiceer je dat je eigen merk je niet genoeg interesseert om te zorgen voor foutloze copy. Is overigens een kwaal die niet exclusief is voor dit horlogemerk hoor, er is heel erg veel slechte Engelse copy in Nederland omdat ze denken dat ze dat er wel even bij doen in plaats van een goed copy team te betalen.

1 like

Was alleen een antwoord op een vraag, op instagram :sweat_smile:.

Het model komt me zo bekend voor, is dit nu een goedkope versie van de La Venture?

Heb jij ook foto’s van de witte? Ben ik benieuwd naar, die zou kunnen concurreren met de Lorier Astra die ik op het oog heb.

1 like

Ik heb nog geen witte gezien…

Jammer, die komt er wel!

Hoe kwam je aan deze foto’s? Op de site en de insta van Clemence staat nog niet veel.

2 likes

Ik kreeg een e-mail

1 like