Middagje modden


Oranje en zwarte titanium Samurai met uitgewisselde wijzerplaten.


Zwarte Atlas met de wijzers van de blauwe en een rode secondenwijzer. Deels uit nood geboren. Het geel van de originele wijzers was over de lume gekomen. => Vreemd genoeg wordt de lume eerst aangebracht en daarna pas de verf op de wijzers.

Ik vond het wel weer een leuk middagje zo, met mooie nieuwe varianten.

Gaaf zeg ik vindt het toch altijd weer mooi hoe je dat doet

gr Pieter

Die rode seconde wijzer…gaaf (tu)

Groet,
Werner

Een Samurai met oranje vind ik geen geslaagde actie. Een Monster daarentegen is in oranje weer super.

De Titanium Samurai is standaard ook in oranje, En nu met een zwarte chapterring :wink:

Ziet er goed uit Rob, vooral die Atlas!

Groeten,

Ron.

Die rechts bovenin zou ik nog mooier vinden als hij de bezel had van de linkse.

Wat vind je trouwens van deze mod:

Die mod is van Harols, de verkoopt de wijzerplaten en wijzers ook los. (chapterring maakt deel uit van de wijzerplaat).
Hij is mooi, maar ik zie erg graag SEIKO op de wijzerplaat.
En de T erop… staat voor Tritium. Laat dat er nu net niet in verwerkt zijn.

leuke mods, vooral die atlas. Vind de samurai titanium net iets te duur om mee te modden :wink:

Allemaal zeer geslaagd, subtiele veranderingen aan de Atlas geven hem een hele andere, in mijn ogen betere, uitstraling.

Ruud

robbie409 Schreef:

De Titanium Samurai is standaard ook in oranje, En
nu met een zwarte chapterring :wink:

Ik weet het. Gelukkig is er keuze genoeg uit stalen exemplaren.

2006 Schreef:

Die rechts bovenin zou ik nog mooier vinden als
hij de bezel had van de linkse.

Wat vind je trouwens van deze mod:

Deze uitvoering zou ik zo kopen. Zeer goed gelukt. Ik begrijp dat Rob Seiko op de plaat mist. Maar in dit geval klopt het allemaal.

Hier kun je hem bestellen.

http://www.network54.com/Forum/170229/message/1218037121/FS+Brand+new+Seiko+Monster+mod

Geef aan dat je via mij komt (robbie409 - at- chello.nl) dan kan er misschien wat korting af.

Oei, oei, het ziet er weer uit om van te gaan kwijlen hier voor de monitor!! :wink: (tu)

Bedankt Rob

Zonder stalen band kom ik incl. verzenden al op 290 Dollar. Ik zal er eens een keer een mailtje aan wagen.

robbie409 Schreef:

En de T erop… staat voor Tritium. Laat dat er nu
net niet in verwerkt zijn.

Ja dat is weer dan wat minder.

Nog een mod van hem:

http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?t=16100

Die mods zijn best wel mooi, vind ik, maar…
De “Monstermod” heeft nu op de bezel hoekige cijfers en op de wijzeplaat juist cijfers met rondere vormen, terwijl 'ie in de datum aanduiding weer -i.t.t. de bezel- een één met een haakje heeft.
Mij zou dat geweldig gaan storen.

Zo is ook de Atlas wat inconsequent: de één op de wijzerplaat heeft geen haakje, die op de bezel juist wel. En ook in de drieën zit verschil: op de bezel is die anders vormgegeven (de “bochten” zijn klein/groot) dan op de binnenring en in het datumvak. Mij zou dat op den duur geweldig op de wekker gaan.
Maar anderen storen zich daar wellicht gelemaal niet aan.

De gustibus non est disputandum.

Mooi die Samurais!

Allemaal goed gezien…

Echter… Ik heb bij de Atlas alleen aan de wijzers gezeten, dus je zal je gaan storen aan de standaard uitvoering van de Atlas.

Idem met de Samurais, daar zijn de wijzerplaten uitgewisseld, meer niet (bezel met rood gaat nog naar een zwarte by the way).
,