Mido all dial gmt

Beste forumleden
Bij toeval ondekte ik deze site. Erg leuk. Verrassend mooie foto’s van prachtige klokjes, dus ik kan een tijdje vooruit met deze site.
Nu mijn vraag: wie bezit een mido all dial gmt horloge en kan wat foto’s op de site zetten.
Via google vind je wel het een en ander, maar niet van de zijkant of de achterkant. Ook de sluiting van de stalen band zou ik graag op de foto eens bekijken.

Wat zijn verder de ervaringen met dit klokje en heeft Mido slechts 1 verkoopadres in Nederland? (wijk bij Duurstede)

Ben benieuwd!

Hoi Gebo,
Ik heb sinds kort een Mido Ocean Star Captain (zie eerdere posting) . Deze heb ik inderdaad gekocht bij de dealer in Wijk bij Duurstede. Na lang zoeken bleek dit toch echt de enige te zijn in Nederland.
Een All Dial staat voor dit jaar op het verlanglijstje.
Ik heb de Mido’s voor het eerst gezien in een warenhuis in Berlijn en was direct enthousiast over de kwaliteit en de uitstraling. Tot nu toe heeft deze klok me zeker niet teleurgesteld. Hij loopt fantastisch en ik krijg er leuke reactie’s op. Als de band van mijn Ocean Star hetzelfde is als van de All Dial, maak ik er met plezier een foto van voor je.
groet
Harald

Hallo Roffel,
Bedankt voor je reactie. Vreemd dat zo’n bekend merk helemaal geen dealeradressen heeft in Nederland, behalve de inporteur dan in Wijk bij Duurstede.

De ocean star heeft een iets andere band dan de all dial, maar wellicht dezelfde sluiting.
Een foto van de sluiting en de achterzijde van je horloge zou erg mooi zijn.

Bedankt alvast

Ik ben even niet in de buurt van m’n horloge, maar ik maak dit weekend even een plaatje voor je. Ik begreep trouwens van de dealer dat de investering die Mido eist voor presentatie en voorraad tegenover de te verwachten omzet de reden van terughoudendheid is van veel zaken om Mido te voeren. Hij heeft wel een behoorlijk aantal exemplaren in huis, en heeft alle tijd om iets te laten zien. Dus zeker de moeite waard om eens langs te gaan.
groet
Harald

Beste Harald

Dank voor je reactie. Ik ga binnenkort eens in Wijk Bij Duurstede kijken. Ben erg benieuwd naar de aanwezige collectie.
Ik ontving trouwens binnen 2 dagen na mijn verzoek de mido brochure en prijslijst met een aardige handgeschreven reactie, dus dat lijkt veelbelovend van deze importeur.

Ben benieuwd naar de foto’s

groet

heb ook onlangs een brochure gehad. Mooie modellen, nadeel van die ene dealer. Je moet even een stukje rijden.
Het is wel leuk om een “klein” merk te hebben. Zelf vind ik zo’n diver wel mooi…

Misschien is Mido iets voor een limited “forum” edition??

groet Arno.

Dank voor je reactie Arno,
Hierbij voor de liefhebbers de volgende plaatjes, inclusief een foto van de sluiting (toch gevonden na lang zoeken). Wat is ie mooi he…




Is dit jouw nieuwe aanwinst Gebo ? Het is een prachtig horloge, zoals eigenlijk veel Mido’s.
Tot nu toe nog niet veel tijd gehad, maar heb je mijn foto van de sluiting nog nodig.
groet
Harald

heel mooi horloge!!!

deze staat niet in de brochure die ik heb, vond hem wel in Armbanduhrenkatalog.

als het deze wordt: goede keus!

groet Arno.

ik heb de bodyguard van mido met 100 db sirene,sommige kennen het verhaal nog wel pffff buren zijn nog boos

hij is erg mooi!

Allen bedankt voor jullie aardige reacties.

Ik ben nog steeds zoekende naar een mooi mechanisch horloge. Hij is dus nog niet gekocht.
Ik kijk rond in de prijsklasse van zo’n 800,00 euro; dat is toch echt wel de limit.
Vandaar dat ik bij Mido ben uitgekomen. Mooie modellen, goed eta binnenwerk en redelijk geprijst.

maar,… als er nog andere mooie merken zijn in deze prijsklasse, houd ik me aanbevolen.