Ik heb een Mido vintage horloge met
een vergulde stalen kast, alleen de lugs hebben lichte slijage en deze zou ik terug laten vergulden
Nu is de vraag is dat nu mogelijk
Waar kan ik dat laten doen
Iemand tips
Ben zelf uit Belgie regio Limburg
Ik kopieer even iets wat iemand ooit tegen mij zei:
Bij Jagé Sieraden in Oud Gastel heb ik eens navraag gedaan en ze gaven aan dat het ca. €50 zou kosten voor kast, kroon, bezel en band t.o.v. €250 bij Haveman. Ging over een Bulova Super Seville.
Ik heb een mail verstuurd naar Haveman wat het mij zoude kosten voor deze terug te laten vergulden, als het mij een grote bedrag uitkomt dan ga ik deze niet daar laten maken
Gewoon verder gaan zoeken waar het goedkoper is
Dan vergulden ze wel met een héél dun laagje.
Goedkoop is zoals vaker in deze ook duurkoop.
Wil je een horloge goed verguld hebben dat het er niet meteen vanaf vliegt dan kost het gewoon geld.
Om alles goed te laten vergulden zal al gauw een paar gram zijn en dat maal de goudprijs + arbeidskosten reken maar uit.
Haveman hanteert scherpe prijzen en levert kwaliteit vergulding alleen voorbewerking zou ik daar niet laten doen.
Wij hebben iedereen al geprobeerd voor vergulden, Omdat wij alleen in vintage horloges doen moeten ze vaak opnieuw verguld worden, Haveman komt er als beste uit. ook qua prijs, en kwaliteit. Jou Mido zal rond de 90 euro zitten voor vergulden, en dat is zeker de moeite voor dit horloge
Medium dikte is voldoende, Je zit niet zover van mij af zie ik, ik kom van Geel Belgie. Nou als de horloge klaar is een foto he, is zeker de moeite hoor, ook als je hem verkoopt.