Mido Multifort, model voor mij onbekend

Beste lezer,

Een horloge-leek, dat ben ik zeker, maar wel een met een vraag; hopelijk is er hier iemand die mij zou kunnen helpen.
Ik heb dit erfstuk in mijn bezit (die nog steeds werkende is) waar ik graag meer over zou weten en wellicht zou willen gaan dragen in de toekomst.

Ik ben erg benieuwd naar:

• welk model het is (en welk jaartal daarbij zou kunnen corresponderen)
  • schatting van de waarde (aangezien ik aan het afwegen ben of ik het waard vind om het te laten nakijken etc.)

Alvast erg bedankt voor uw tijd en ik kijk uit naar eventuele stukjes informatie over dit uurwerk.

Hartelijke groet,

3 likes

Nice, dat is een mooie. Met de originele bamboo bracelet er aan ook? Ik heb vorig jaar ook zo’n model gehad maar een referentie nummer of iets dergelijks had het horloge niet. Zijn leuke horloges, goeie kwaliteit en afhankelijk van de staat en werking van 100 tot een paar 100 waard.

Dank voor je bericht koekoek. Er staat inderdaad Mido ‘swiss made’ in de sluitende schakel van de band (zal het later nog proberen te fotograferen). Leuk om te weten dat deze bracelet er (origineel) bij zou kunnen horen. Er staat inderdaad geen ref. nr. op het horloge.

Erg mooie mido.
Als ik deze vergelijk met de mijne zijn de wijzers ook correct.

Ik zou hem wel proberen op te knappen.

3 likes

Wel, neem even de tijd een lees de vele Mido topics hier op het forum door.
Er zijn op dit forum aardig wat Mido liefhebbers en verzamelaars.
Mido is een van de merken die ik ook in mijn collectie heb.
Hier wat voorlopers van Multifort

De volgende draag ik met regelmaat