Prijs is inderdaad prima
Ik vind het ook wel een mooie reincarnatie van hun multichrono van 1937
de pushers zijn een tikje te groot/lomp naar mijn gevoel
het is 16mm dik ,da’s veel
en 5atm waterdicht, da’s dan weer weinig
wacht dan nog even en koop de Oris, 1000€ en teleurstelling bespaard.
Prachtig!
Mooie font en pushers, nog geen 13mm dik 
Wel aardig aan de prijs…
Vind het een hele fraaie chrono. Mido is een prima merk. Spreek uit ervaring.
Vind dit:

droefenis 
Mjah, de prijs valt tegen
en dan zit er nog een Sellita movement in om prijs wat te drukken
een heruitgave van het oorspronkelijke Excelsior Park EP40 movement was te kostelijk
Uitstekend merk, Mido. Ik vind dat ze een mooie collectie hebben. In Nederland minder bekend, wat zoals te lezen bij bepaalde HF leden onbemind maakt. Echt ten onrechte.
Mido staat hoger op de ladder bij Swatch dan Tissot. Zo tussen Hamilton en Longines in volgens mij. Tissot is de instapper bij de Swatch group.
Ik had een gewone Mido Multifort Patrimony. Mooi horloge hoor. Prima afgewerkt voor het geld. Was iets van €650 nieuw. Ik kon alleen niet wennen aan een lederen band. Zelfs niet met een speciaal voor mij handgemaakte. Ik heb gemerkt dat een stalen band een must is voor mij…
Prijs vind ik o.k., voor wat je krijgt. Merk ken ik wel. Maar je ziet het gek genoeg niet heel veel langskomen. Qua looks vind ik 'm wel gaan. Maar ook niet meer dan dat. Ik koop zelf het liefst horloges waar ik echt voor ga en dat zou ik met deze toch net niet hebben. Maar het is natuurlijk jouw geld, jouw verzameling en jouw keuze. Succes met beslissen!
De prijs lijkt me niet gek en qua merk hoef je niets slechts te vrezen van Mido. Best prima spul wat ze maken maar je komt ze niet vaak tegen. Dat is op zich ook leuk en maakt het wat specialer.
Trouwens een mooie chrono dit 
Binnenkort naar Culemborg dus…
Toch eerst passen…de 1K optie is al weg
nieuw is bijna double zoveel…
Mooi ook en idd leuk retro gevoel, prijs ook vergelijkbaar, wel klein voor mij met 39mm…
Ik vind het een tof horloge voor het geld! Deed mij ook al aan een betaalbare Oris denken. Alleen toch voelt het merk Mido überhaupt wat ‘minder’ omdat je het misschien zovaak ziet? Hierdoor het idee dat niet veel mensen het zullen herkennen. Niet dat dat persé moet, je draagt hem immers door jezelf 
Voor een heeeel zachte prijsje in goede conditie vanuit Italie laten komen…alvast een foto van de (vorige) eigenaar…
Kon ik toch niet laten…
Prachtig horloge. Gefeliciteerd.