Ik heb de afgelopen dagen de Mido ocean star ontdekt en alle YouTube filmpjes nu wel keer bekeken. Ik ken Mido alleen van de Big Date, een horloge waarvan ik sommige aspecten best kan waarderen maar tegelijkertijd veel te groot voor mezelf vind, en beetje teveel vind lijken op een ander populair model…
Maar sinds het zien van deze ocean star 39 ben ik best hooked. Zijn er mensen hier die ervaringen kunnen delen mbt merk, het model of bijvoorbeeld het sluiting systeem?
Ik vind 'm geweldig en heb goede ervaringen met een ander Ocean Star model. Als ik het goed begrepen heb, heeft deze versie een hoogwaardiger uurwerk. @MarTime had er 1, dacht ik?
Merk is fantastisch. Geniet in Duitsland hogere waardering dan in Nederland.
Ze horen wat kwantiteit productie chronometer binnenwerken betreft in de top 5 van de wereld.
Dat is een nogal onbekend gegeven.
Ben al jaren fan, heb de nodige gehad en ik vind het een zeer sympathiek merk.
Maar dat liet ik al merken in de eerste zin geloof ik
Vertegenwoordiging in Nederland zit dacht ik in Amsterdam.
Nu ben ik wel benieuwd naar je pols maat (op mijn 16.5 à 17cm draagt die prima) en welk populair model dat dan is
Verder heel tevreden over de Mido. Gaat overal mee naartoe, sportief genoeg voor vrije tijd, bedaard genoeg om geen duiker onder een maatpak te zijn. De Ocean Star is ook best okee maar beetje gewoontjes qua looks.
De Commander Datoday Shade, die vind ik dan weer errrrrrg knap.