Mido Ocean Star GMT 44mm in nieuwstaat

Te koop:

Merk en model: Mido Ocean Star GMT op originele stalen band
Diameter: 44mm
Leeftijd: maart 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2024
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, horloge met originele doos en originele papieren
Verzendkosten of afgehaald: Kan beiden
Conditie (krassen, werking etc): geen diepe krassen of deuken, werking als nieuw, gangreserve volgens specs.
Soort uurwerk en kaliber: Automaat, ETA C07.661, 80 uur gangreserve
Vraagprijs: €850,-
Huidige listprijs: €1440,–.

Komt tevens met zwarte sailcloth strap van het merk Zuludiver met quick release pins en oranje stiksel, naast de originele stalen band met alle schakels en on-the-fly aanpasbare gesp.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Geen inruil, alleen verkoop ivm vrijmaken geld voor recent aangekochte Grand Seiko en de collectie wat uitdunnen.

5 likes

Tot volgende week zaterdag 6 september gereserveerd voor Rob.

2 likes