MIDO only

Zeker waar! Maar ik bedoel meer in de richting van niet populair, en mede daardoor helaas ook ondergewaardeerd.

Maar… Gefeliciteerd met de aankoop :grin:! Benieuwd naar de wrist foto’s.

1 like

Hahaha, gelukkig zijn ze niet populair. Dat maakt ze nóg bijzonderder om op de pols te hebben, toch?! :wink: Bedankt voor de felicitaties, foto’s volgen zodra dat “klokkie” op de deurmat ploft vanuit Germanië.

Uit mijn archief, maar nog steeds heel erg blij mee en onder de indruk van

8 likes

stom toevallig?
Dat kan bijna niet anders, maar dit soort zaken zet je wel aan het denken.
Wat gebeurde er?
Was vandaag bij mijn ouders.
Tuurlijk komt het onderwerp horloges altijd voorbij. Mn vader bleek net zo gevoelig als ik voor mooie tijdsmetertjes.
Mido staat bij ons bneiden als sympathiek en mooi gemaakt aangeschreven. Had hem een langere tijd geleden mijn Datetodate gegeven ( op leer)
En niet zo lang geleden had ik hetzelfde model opnieuw gekocht maar dan op staal
(jullie kennen het verhaal: staal: andere aansluiting kast dan bij leer )
In mijn kistje dta ik meegenomen had zat dat horloge ook, min of meer toevallig want ik wilde mn 3 nieuwe aanwinsten laten zien en had ze in dat doosje gestopt. Maar het horloge was niet opgewonden.
Ik kom zijn Mido tegen in een van de 2008 lades die hij heeft, haal hem eruit en neem mee naar beneden: ik wilde ze naast elkaar fotograferen.
Pak de mijne uit mijn houten kistje.
Leg ze naast elkaar neer en denk wtf!! Hoe dan???
Geven ze nagenoeg dezelfde tijd aan… tsssss

12 likes

Toeval bestaat niet! Haha!

1 like

9 likes

inie mini
mido

6 likes

Hey leukerd dat!

1 like

bestaat ook in het zwart
iets minder klassiek en zeker zo leuk

:+1:

Zeker! Excuses voor de slechte foto, maar de afwerking is echt veel beter dan het prijskaartje doet vermoeden!

Typerend voor Mido zou ik bijna zeggen.

Geldt ook ( of ’ gold ook’ ) beetje voor Oris vind ik.

Ik heb vandaag mijn2e wissel achter de rug. Dus mn 3e horloge om de pols…en guess what…it’s a Mido.

9 likes

Heel mooi hoor

1 like

Heeft iemand deze nieuwe Mido chrono al?

Jammer inderdaad

Als je 'm live wilt zien, even naar Culemborg rijden en bij Bouman langs. Die hebben 'm op voorraad.

1 like

10 likes

Super leuk! (Voor een ander).

2 likes

Mido Multistar

4 likes

10 likes

Mooi hoor. Bijzondere uitvoering. Toffe bezel in combinatie met het honinggraad patroon op de wijzerplaat.

1 like