MIDO only

Juni 2017 heb ik dit topic gestart. :facepunch::innocent::wink:
En nog steeds fan.
Heb mooie gehad en verpatst.
Modellen die ik opnieuw zou kopen als ik ze tegenkwam. ( met juiste prijs)

Mijn MG ( nu dus Mido Grail ) is de Guggenheim!

13 likes

Na Rolex, Tudor en Breitling is dit toch echt het horloge waar ik het meeste plezier aan beleef.

9 likes

Is een heel fijn en comfortabel horloge om te dragen, de micro adjust is fantastisch in gebruik. Ik had er helaas geen klik mee, dus verkocht.

1 like

Even nog een shiny wijzerplaatje omdat de zon zich niet laat zien.

En verder beloof ik plechtig een serieus vervolg te geven aan dat Guggenheim verhaal…

:face_with_peeking_eye::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::smiling_face:

Écht waar! Het is gelukt!
Full story volgt in dit lijntje…als ik hem in huis heb

12 likes

19 likes

16 likes

Cool ding! Lijkt me wel fors ogen op m’n pols, ondanks de relatief korte lug to lug (46.5mm als ik ''t goed gevonden heb)

Dankzij retesnelle en zeer goeie tip van mijn horlogebuddy @Floydian67 een paar kilometer buiten Halle kwam ik in contact via Chrono24 met een italiaanse architect.
Vlot contact en hij gaf me al snel een forse korting op de vraagprijs van mijn MG…
Tsja :roll_eyes:

Wat doe je dan???

DÓÓRPAKKEN!

Dus vanmorgen, na een eeuw wachten ( wat een verschil met de start ) kwam het binnen.

Goed verpakt, extra een ongedragen nieuwe band, doos met alle certificaten en de hele rattaplan.

Limited tot 500 exemplaren.
Er bestaan meer lim. editions in horlogeland natuurlijk: meeste op basis van bestaand horloge. Zo niet deze: de kast is uniek en speciaal voor dit model vervaardigd.
Een spiraal met verbreding naar boven.

Op google veel te vinden hierover.

Nou, om de pols…
Ook heerlijk!

Grote blij hier

Foto

14 likes

Nog een dagje m’n Oceanstar Tribute om. :blue_heart:

8 likes

Heel mooi, proficiat! Dat reliëf rondom de uurmarkeringen op de wijzerplaat: :+1:

2 likes

Ja mooi he!!!
Check hoe de dakafsluiting eruitziet als je binnen bent en omhoog kijkt…

2 likes

Dit is het enige merk in de Swatch group die er voor mij met kop en schouders bovenuit steekt qua ontwerp (kijk eens naar die lekkere vorm van de integrated bracelet en daardoor quasi ontbrekende lugs), maar ook afwerking en algeheel gevoel van kwaliteit.

Dit is dus ook het enige horloge van de Swatch group die (vooralsnog) mijn opruimwoede heeft overleefd van mijn Swatch Group automaten en vooral quartzen te verkopen.

6 likes

Tijdloos en stijlvol
Maar bovenal in veel details origineel

11 likes

Heel mooi model he?

Mido heeft veel moois. Ondergewaardeerd merk.

1 like

7 likes

Zou je deze wel willen of siert ie jouw pols met regelmaat?

Vind hem stoer, jammer te groot voor mn 18+ cm pols

Ik vind m wel mooi.

1 like

Coole nieuwe uitvoering:

Ook voor de goudkleurige liefhebbers:

6 likes

Natuurlijk moet een Mido mee tijdens een weekje Spanje :es:

10 likes

Weekendontbijt is met plaatjes erbij.

11 likes