MIDO only

Gaaf :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

802d400c3095a273323514813abe364a491bf3f9_2_666x500

9 likes

Onder het motto, wij vinden het zelfde mooi heb ik recent ook serieus bij zoiets gekeken…

1 like

Gaaf! Was een fijn horloge en kreeg er zelfs complimenten op.
Heb hem niet meer… Maar dat komt omdat ik van m’n vader een Certina ‘kreeg’ in dezelfde kleuren.

Hoe vond je hem dragen kwa grootte?

Heel goed. Zeker met die geïntegreerde rubber band. Mooi rond de pols en vond hem niet groter dragen dan de 40mm dat 'ie is.

Dat klinkt positief

Je krijgt er geen spijt van mocht je het doen.

Zover is het nog lang niet hoor maar ik vind m wel geslaagd en Mido een mooi merk!
Ze hebben ook mooie Gmt duikers

1 like

Dikke Mido!

2 likes

Ik heb er gisteren 1 besteld.
Foto’s komen z.s.m.:smiling_face_with_three_hearts:

Zoals beloofd.
Wat een heerlijk horloge en die micro-adjust zou eigenlijk elk horloge moeten hebben.
Draagt echt beter dan verwacht. 1 van mijn betere aankopen die nog lang in de collectie zal blijven :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Het is hier ook bijna al Mido wat de klok slaat.

18 likes

Inderdaad: Fantastisch merk idd, afwerkkwaliteit van mijn Ocean Star, horloge van 1K, is als een horloge van 4K. true GMT, prachtige dial. smullen!

9 likes

Oh en mijn andere Mido, serieus zwarte bonk, helemaal vanuit Taiwan hierheen getrokken (Chrono, serieus fijne deal). Ook al zo mooi!

6 likes

verkeerde topic? :face_with_hand_over_mouth:

Is een mido-hommage van Rolex :laughing:

2 likes

:joy::joy:

1 like

Misschien door enkelen al gespot in ‘wdwv’
Heb een paar maand geleden bij Jaap de MM gekocht, de Mido Milanaise :laughing:
Had mijn ML ( ja ja …Leer ) aan mn vader verpatst met een ruil.
Die was al sinds ik denk 1990 in mn bezit. Met certificaat bij eBay. EBay stond nog in de kinderschoenen.
Het model stamt uit 1959 en is van bijna bovenaardse schoonheid.
Niet door flashy ontwerptrucjes, maar door een evenwichtige lay out en gebruik van mooie materialen. Zilveropgedamptje wijzerplaat, mooie stalen kast. Zo onopvallend tijdloos dat dit dus een Dauerbrenner geworden is.

Lang verhaal niet meer kort re maken…ik miste het horloge, en kon door mooie deal met vriendelijke gastheer precies om tien voor twee in Hsum deMilanaise scoren.

Leuk detail: bandaanzet verschilt. Je moest kiezen leer of milanaise. Leer betekende heel korte lugs.

Check de fotos

15 likes