Gefeliciteerd met je mooie aankoop! Deze heeft een erg mooie wijzerplaat een leuk design. Mido is een mooi merk, heb er zelf 2 en net een besteld voor mijn schoonvader. Jammer dat we het merk in Nederland niet veel zien. Veel draagplezier!
Ja het is vrij onbekend hier.
Sterker nog, in Dusseldorf zitten al meer dealers dan in heel Nederland!
Dat is zo! Ik kocht mijn Mido Commander Shade daar, leuk om zoveel aanbod te zien hè?
Ja echt top! Sowieso is Düsseldorf echt een grote snoepwinkel met al die juweliers ![]()
Cool, gefeliciteerd en veel plezier ervan!
Had intussen beelden verwacht van deze schoonheid.
Of had je afgezien van aanschaf?
Benieuwd!!!
GP hommage lijkt t wel. Leuk horloge
De Laureato is het eerste waar ik aan dacht ook.
Maat laten het origineel niet vergeten.
En daarna in ‘75 van GP.
Leentje buur qua 8 zou zijdige bezel maar een stuk eleganter qua design. Heette toen geen Laureato.
Moderne Laureato. Zeer fraai.
Afgezien, ik vond de kleur blauw in het echt wat tegenvallen en ten opzichte van m’n blauwe Tag Heuer Aquaracer. Dus die laatste is gebleven (want die zou ik in eerste instantie wegdoen) en de chrono is een Tudor BB panda geworden. Tikkeltje anders dus maar wel blij met de keuze achteraf. ![]()
Ahhhh, ja zo kan het soms lopen.
De renders en de fotos van de Mido zij sowieso schitterend, maar alles irl aanschouwen en voelen is onontbeerlijk om tot besluiten te komen. Zal iedereen wel kunnen bevestigen uït ervaring.
Als ik bkort in Duitsland ben loop ik toch even binnen voor een ‘toetsing’ bij de juwelier.
Je weet nooit.
Hij ziet er mooi uit, draag hem in goede gezondheid ![]()
Is er toevallig iemand die een Multifort tv in het rose heeft?