Hij ziet er mooi uit, draag hem in goede gezondheid ![]()
1 like
Is er toevallig iemand die een Multifort tv in het rose heeft?
Ik was voornamelijk benieuwd hoe dat rose kleur eruit ziet na verloop van tijd of dit vervaagt of dof wordt, zou hem dan wel op rubber willen heb alles al op staal wat ik heb
Deze zit al jaren in mijn hoofd, ik kan nu een exemplaar kopen tegen een schappelijke prijs. Heeft iemand hier ervaring mee?
8 likes
Hallo Eric,
Ik heb hem ooit gehad. Draagt erg fijn, prima maat en zoals het een Mido betaamt value for money👍
Mijn ex:
Waarom verkocht…?
Tja😳
4 likes



