De Laureato is het eerste waar ik aan dacht ook.
Maat laten het origineel niet vergeten.
En daarna in ‘75 van GP.
Leentje buur qua 8 zou zijdige bezel maar een stuk eleganter qua design. Heette toen geen Laureato.
Moderne Laureato. Zeer fraai.
De Laureato is het eerste waar ik aan dacht ook.
Maat laten het origineel niet vergeten.
En daarna in ‘75 van GP.
Leentje buur qua 8 zou zijdige bezel maar een stuk eleganter qua design. Heette toen geen Laureato.
Moderne Laureato. Zeer fraai.
Afgezien, ik vond de kleur blauw in het echt wat tegenvallen en ten opzichte van m’n blauwe Tag Heuer Aquaracer. Dus die laatste is gebleven (want die zou ik in eerste instantie wegdoen) en de chrono is een Tudor BB panda geworden. Tikkeltje anders dus maar wel blij met de keuze achteraf. ![]()
Ahhhh, ja zo kan het soms lopen.
De renders en de fotos van de Mido zij sowieso schitterend, maar alles irl aanschouwen en voelen is onontbeerlijk om tot besluiten te komen. Zal iedereen wel kunnen bevestigen uït ervaring.
Als ik bkort in Duitsland ben loop ik toch even binnen voor een ‘toetsing’ bij de juwelier.
Je weet nooit.
Hij ziet er mooi uit, draag hem in goede gezondheid ![]()
Is er toevallig iemand die een Multifort tv in het rose heeft?
Ik was voornamelijk benieuwd hoe dat rose kleur eruit ziet na verloop van tijd of dit vervaagt of dof wordt, zou hem dan wel op rubber willen heb alles al op staal wat ik heb
Deze zit al jaren in mijn hoofd, ik kan nu een exemplaar kopen tegen een schappelijke prijs. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hallo Eric,
Ik heb hem ooit gehad. Draagt erg fijn, prima maat en zoals het een Mido betaamt value for money👍
Mijn ex:
Hoi Mido liefhebbers, ben benieuwd naar jullie ervaringen met Mido.
Zag de volgende staan, wat mij wel leuk leek. Is het een afschrijfkanon?
Kom maar door met jullie ervaringen ![]()
Prima merk maar zoals nagenoeg elk merk in deze prijsklasse schrijf je er op af.
Tenzij je 'm nooit laat gaan ![]()
Weet ik, zelf verkoop ik niet zoals je weet
. Maar had begrepen in deze kleutstelling is de afschrijving minder dan met andere dials. Hou het allemaal bij voor de kis ![]()
Tsjah…iedereen gaat daar anders mee om denk ik. Horloges zijn geen goede investeringen in algemene zin. Zelfs met de echte " waardevaste" horloges kun je beter beleggen dan deze hobby voeren. Ik ga zelf voor wat ik mooi vind en hou me wat minder bezig met ROI-achtige vragen. Iets wat je mooi vindt is niet per definitie waardevast en andersom ook.