MIDO only

Is er toevallig iemand die een Multifort tv in het rose heeft?

Gewoon saai blauw op staal hier :smile:

19 likes

Ik was voornamelijk benieuwd hoe dat rose kleur eruit ziet na verloop van tijd of dit vervaagt of dof wordt, zou hem dan wel op rubber willen heb alles al op staal wat ik heb

Deze zit al jaren in mijn hoofd, ik kan nu een exemplaar kopen tegen een schappelijke prijs. Heeft iemand hier ervaring mee?

8 likes

Hallo Eric,
Ik heb hem ooit gehad. Draagt erg fijn, prima maat en zoals het een Mido betaamt value for money👍
Mijn ex:

Waarom verkocht…?
Tja😳

4 likes

Deze NA hoort geloof ik ook hier thuis :joy:

10 likes

Hoi Mido liefhebbers, ben benieuwd naar jullie ervaringen met Mido.
Zag de volgende staan, wat mij wel leuk leek. Is het een afschrijfkanon?

wil ik dan niet met een stalen strap maar gewoon op leer dus?

Kom maar door met jullie ervaringen :+1:

1 like

Prima merk maar zoals nagenoeg elk merk in deze prijsklasse schrijf je er op af.

Tenzij je 'm nooit laat gaan :grin:

4 likes

Weet ik, zelf verkoop ik niet zoals je weet :wink:. Maar had begrepen in deze kleutstelling is de afschrijving minder dan met andere dials. Hou het allemaal bij voor de kis :smiley:

1 like

Tsjah…iedereen gaat daar anders mee om denk ik. Horloges zijn geen goede investeringen in algemene zin. Zelfs met de echte " waardevaste" horloges kun je beter beleggen dan deze hobby voeren. Ik ga zelf voor wat ik mooi vind en hou me wat minder bezig met ROI-achtige vragen. Iets wat je mooi vindt is niet per definitie waardevast en andersom ook.

2 likes

Geen idee, niet een markt die ik in de gaten hou

1 like

Klopt, zelf hou ik mij daar niet mee bezig. Koop alleen wat ik mooi vind. Maar wel handig voor de kids als ik ga hemelen om te weten wat een horloge doet :wink:

Misschien dan eerst een magisch bol kopen en dan het juiste horloge :joy: :yum:. Zelfs voor de grote merken is dat nauwelijks te zeggen over een periode van 10 jaar. Als interesse daalt, daalt de vraag en daarmee de prijs. Dus…moraal van dit verhaal…des te groener des te zwemt hij… past ook goed bij de groene dial :rofl:

1 like

Ligt er idd aan, maar met mijn Rolexen, Omega’s en bepaalde Breitlings zit ik wel safe :wink:

2 likes

In dat geval doet 1 Midootje niet zoveel pijn ook :wink:

1 like

Klopt, mij maakt het geen bal uit. Verkoop/flipper ook nooit een horloge he. Maar mijn oudste zoon moet ik wel op de hoogte houden natuurlijk. Het geld is geen probleem :+1:

1 like

Heb zelf deze en draagt wel erg fijn. Uiteraard is een diver een compleet andere kast en in die zin ook niet vergelijkbaar.

4 likes

Mido is top draag deze met veel plezier en verkoop ook nooit dus afschrijving is dan ook geen probleem ( foto van een paar dagen geleden)

3 likes

Nog steeds om en door Jade goedgekeurd :heart_eyes_cat:

3 likes

doet me denken aan die recleman…als het aan de kat lag kocht ie…en ipv het kattenvoer Mido :joy:

1 like