Misschien dan eerst een magisch bol kopen en dan het juiste horloge
. Zelfs voor de grote merken is dat nauwelijks te zeggen over een periode van 10 jaar. Als interesse daalt, daalt de vraag en daarmee de prijs. Dus…moraal van dit verhaal…des te groener des te zwemt hij… past ook goed bij de groene dial ![]()
Ligt er idd aan, maar met mijn Rolexen, Omega’s en bepaalde Breitlings zit ik wel safe ![]()
In dat geval doet 1 Midootje niet zoveel pijn ook ![]()
Klopt, mij maakt het geen bal uit. Verkoop/flipper ook nooit een horloge he. Maar mijn oudste zoon moet ik wel op de hoogte houden natuurlijk. Het geld is geen probleem ![]()
Heb zelf deze en draagt wel erg fijn. Uiteraard is een diver een compleet andere kast en in die zin ook niet vergelijkbaar.
Mido is top draag deze met veel plezier en verkoop ook nooit dus afschrijving is dan ook geen probleem ( foto van een paar dagen geleden)
doet me denken aan die recleman…als het aan de kat lag kocht ie…en ipv het kattenvoer Mido ![]()
reclame dus…typen op een telefoon is niet mijn ding hahaha
Heerlijk inderdaad, Mido! draagt fantastisch, top prijs-kwaliteitverhouding; volgens mij is dit een van de goedkoopste “Real GMT’s” op de markt ![]()
Ja. Idd mooi horloge en geen verkeerd merk i.m.o
![]()
Mooie compacte Mido Ocean Star GMT Special Edition.
Net binnen gekregen in een vrij forse doos met een extra strap en tool.
Super fijne band, draagt een beetje als een 9 link beads of rice van Forstner. Heel gaaf dat Mido hier een unieke bracelet voor maakt met on the fly micro adjust.
Flyer GMT van ETA was even wennen met instellen, tot nu toe alleen caller gmt gehad. Ook dat is voor dit geld best uniek.
Lekker zomerse looks die ook best wat elegantie heeft. Ik zie deze ook naar kantoor mee gaan.
Zijn deze ook in meerdere kleuren en combinatie van kleuren
Er is een speciale versie voor de italianse markt met zwart wijzerplaat en groene bezel insert en een heel subtiel tri-colore streepje.
Veel plezier ermee…!!
Hehe, mooie Mido! ![]()
Dank! Mede mogelijk gemaakt door Wim😬