Betere foto
Prachtig Frank. Ook weer met de dichte achterkant meen ik mij te herinneren toch ?
Schrijven wel hard af in NL die jonkies. De vintages zijn redelijk waardevast al
Afgelopen weekend eindelijk gepast. Ken t merk omdat ik vaker in Duitsland kom al een aantal jaar en dit model sinds herfst vorig jaar zoiets
Supercool. Nog geen 1000 ekki. 80 uur gangreserve. vind blauw meer hebben dan zwart
Even een paar vragen.
Volgens de website van Mido zouden er 2 ads zijn in Nederland. 1 in t outlet center van Roermond en 2 Coster, alleen zie ik Mido niet op de site staan van Coster staan. Dus geen ad meer??? Weet iemand dit? Scheelt weer een mailtje
En de andere vraag is: Waarom zo weinig Mido ads in Nederland? T is Swatchgroup… Tissot in NL geen probleem maar Mido? Ho maar.
Ga naar onze Oosterburen en in elke middelgrote stad is Mido zowat te vinden… Wellicht beetje overdreven but you get the point.
Klopt.
En die mooie kneep aan de zijkant/onderkant.
Heb ze gisteren gebeld. Je wordt doorgeschakeld naar engelssprekende mensen. Zij kunnen bestellen na 20% aanbetaling. Coster staat er verder los van. Je kan passen en ophalen ïn hun winkel, maar ze verkopen niet zelf.
Was allemaal beetje raar.
Deze wilde ik passen. Niet in huis dus.
En ik ga zeker niet betalen voor een horloge dat ik niet kan bekijken.
De outlet vertwvenwoordigen Mido, alleen bij de outlet vind je de modellen die niet in de huisige collectie zitten.
Als ze dit zo handhaven dan zullen binnenkort alle modellen in de outlet te vinden zijn.
Ik post de varianten ook maar even. Commander
Shade zo heet de serie: 39,5 mm en 11 dik dacht ik.
3 of 4 uitvoeringen, prijs rond de 850 euro.
Ze vertelde mij eerst de prijs in CHF
En ik had op de computer zelf het modelnummer sneller opgezocht dan de man waar ik mee sprak.
Hij vroeg mij dusn.b in 1e instantie om dat nummer … tssss
Beetje Rivella achtig
Komen ze

Deze zwarte is idd wel errug lekker
Heel raar idd.
Dus eigenlijk kunnen we stellen dat Nederland dus eigenlijk geen ad heeft als in we lopen een winkel binnen en er ligt (een deel van) de huidige collectie om te passen. Jammer
Weet iemand waarom Mido in Nederland dan eigenlijk niet te krijgen is??
Bedoel in Duitsland geen probleem. En probleemloos naast Tissot of diverse andere swatchgroup brands…
Waarom geen AD’s in NL weet ik ook niet, maar in het outlet center in Roermond hebben ze de horloges naar eigen zeggen wel liggen. Aangezien heel veel spullen in het outlet center uit Duitsland komen, zal het mij niet verbazen als dat ook de reden is waarom ze daar MIDO hebben.
https://www.hourpassion.com/en/boutiques/roermond-designer-outlet
Ik heb er een mailtje aan gewaagd naar Mido. Benieuwd wat ze zeggen.
Ze zijn er erg lief bij de outlet! Ik ben op zoek naar een commander 1959. Die hadden ze niet, maar hier de foto’s van alles wat er wel in de kast ligt op dit moment!

Welke outlet is dit Roermond en wat is de naam van de winkel? Hebben deze een website toevallig?
Jammer dat de zwarte commander er niet meer is. Dan vind ik persoonlijk de Chronometer die floydian heeft (nu voor 640,- ) by far de mooiste
De schatjes
Da’s een Great Wall toch?
Ja volgens mij wel, smaak is persoonlijk natuurlijk, maar ik hou van die prachtige dial met rasterprofiel en opgelegde markers
Echt een beauty!