Hij is op de foto’s inderdaad echt prachtig en het ziet er ook echt uit als een horloge dat als “daily” kan functioneren! Prijs waarvoor je hem met extra’s aanbood is ook echt heel scherp, maar heb persoonlijk helaas simpelweg geen budget voor een dergelijke aankoop op dit moment. Hoop dat’ie bij een liefhebber terecht komt of dat je er zelf nog van kan genieten
Dankje! Het grappige is, hij ziet er in het echt heel klein uit, je zou denken maatje 39 of 40mm maar dan meet je hem op en dan is het 42 of 42.5 zelfs. Wat je op de foto’s ook niet terug ziet is het mooie lichtspel van de gepolijste facetten, verchroomde indices en het gepolijste deel van de wijzers en de zijkant bezel, dat geeft hem een hoog sierraad gehalte, een heel luxe uitstraling.
Kortom op de foto oogt ie meer tool en in het echt meer dress.
Leuk! Zo zie je maar weer dat de schoonheid van sommige horloge too much to handle is voor een camera . Sowieso tof om moderne mido’s voorbij te zien komen op HF: in het dagelijks leven zie ik ze namelijk eigenlijk bijna nooit voorbijkomen.
Je hebt dan wel echt iets unieks dat ondanks de maat toch nog elegant draagt
Klopt helemaal en aan de hand van alle extra’s die ik aangeschaft heb kun je eigenlijk wel stellen dat ik hem voor het leven had gekocht. Maar ik wil nu toch een keer voor die Titanium SMP gaan en dan is 2 Titanium duikers iets teveel van het goede. De SMP’s zijn flink in waarde gestegen, dus duur in aanschaf.
Seamaster professional is idd ook wel een heel mooie Ben niet zo op de hoogte van de prijsontwikkeling, maar snap dan inderdaad dat je" fondsen vrijmaakt "
Erg mooi
Niet gepast maar ik vind het een geslaagd model
Op de foto is het een killer…
Ik zou ook graag wat meer MIDO op de werkbank zien.
Hoewel ik ook Certified Service Center voor het merk ben, komen ze er weinig langs.
Dan doe ik het maar met de plaatjes hier in de groep
Cheers,
Lowieke.
Dat is goed nieuws. Ik vermoed dat er genoeg jonge horlogemakers zijn die niet weten dat je het glaasje licht moet vervormen om het eraf te krijgen om toegang te krijgen tot binnenwerk.
Heb jouw berichtje tot favo bestempeld
Belachelijk mooi!
Goud kan gewoon heel goed bij deze.
Dank frank. Maar dat zijn al de Mido’s in deze draad en daarbuiten op HF. Sinds ik mij steeds meer verdiep in Mido, krijg ik steeds meer waardering en verbinding met dit merk.
Dit is een nieuwere commander, vind ik ook mooi. Duidelijk moderner. Kost bij outlet Roermond 785 euro nu?
Chronometeruitvoering, en in uitvoering met taps toelopende wijzers. Die is slechts 1 jaar zo geleverd. Daarna werden het weer rechte wijzers zoals onze commander
Mooi toch?
40 mm doorsnede dacht ik