MIDO only

Enig idee of deze ook ergens in NL te bewonderen is? Ik vind het een funky horloge

Vind ik ook, blauw leer kan ie ook goed hebben…

11 likes

Nog meer mensen hier op het forum die voor de nieuwe Ocean star decompression timer op de lijst staan?

Heb toevallig afgelopen week de aanbetaling verricht mij Coster in Amsterdam. Nu maar afwachten of hij ook daadwerkelijk komt…

3 likes

Same here!
Ik sta sinds een week of 3 op “de lijst”
Ze zouden deze maand uitgeleverd worden.

Ben benieuwd…

3 likes

Ik wilde hier net een berichtje plaatsen met dezelfde vraag als @TurningKnobs en @Bwatched. :sweat_smile: Ik was benieuwd wie er allemaal nog meer probeert om de Ocean Star Decompression 1961 te bemachtigen.

Na een berichtje van Mido had ik er niet heel veel vertrouwen meer in dat dit horloge in Nederland geleverd zou gaan worden dus ik ben bezig met een alternatieve handelsroute. :wink: Via Coster zou ik hoogstwaarschijnlijk toch al te laat zijn omdat ik ze pas vorige week heb gebeld en er inmiddels een aardige lijst met geïnteresseerden was.

Ik ook! Eind juli geschreven, eind augustus aanbetaald. Ik schreef een paar dagen na het Hodinkee artikel, maar was toen al ook niet de eerste met interesse.

Ik probeer hem ook nog in Genève te vinden voor de zekerheid.

2 likes

Ik heb Coster ook in Juli geschreven. Volgens mij was ik op dat moment #6.

De aanbetaling ook gedaan afgelopen maand, maar dat betekent overigens niet dat je hem ook krijgt.

1 like

Ja ik ben heel benieuwd! 1961 klinkt niet heel erg limited, maar Hodinkee heeft er flink aandacht aan besteed wat ongetwijfeld heeft bijgedragen aan de stormloop naar dit model.

Dit mailde Mido terug naar aanleiding van mijn vraag naar de beschikbaarheid:

We thank you for your e-mail and interest in Mido brand.
The official launch date of this timepiece is beginning of September.
However this model won’t be available in Netherland.
(…)

Ik neem aan dat ze ‘the Netherlands’ bedoelen? Maar dat terzijde…

Maw, we kunnen fluiten naar dit model?

Tsja ik weet het niet. Wellicht dat Coster ze ook weer geleverd krijgt van een derde partij en niet rechtstreeks? Dat zou het wel verklaren.

Ja precies, dat begreep ik ook van ze. Fingers crossed, laatste email contact (van begin vorige week) schreven ze dat ze nog in onderhandeling waren met de fabriek hoeveel ze er zouden krijgen.

Even voor de duidelijkheid, we hebben het hier over het merk Mido toch? Of willen we allemaal een incognito Rolex? :smile:

Het is angstvallig stil bij Coster diamonds…

Dat viel me nou óók al op :thinking:

Overigens in Genève van drie handelaren ‘permanent uitverkocht’ te horen gekregen.

De hype is echt! Vooralsnog in ieder geval.

Bucherer in Zwitserland al geprobeerd?

Ja. Die in Genève (waar ik wat mee zou kunnen) verkocht geen Mido. Maar ze hebben me wel drie keer gebeld om dat te vertellen!

1 like

Ik had hem vorige week nog bijna op Christ.de besteld. Zelfs met korting en verzending naar Nederland voor slechts 12 euro. Ze waren alleen onmogelijk bereikbaar via mail, telefoon en social media en dus viste ik alsnog achter het net.

De drie beschikbare modellen op de site waren binnen een dag weg.

Ik hield het niet meer. Heb er maar achteraan gebeld (geen gehoor) en gemailed. Tiktoktiktoktiktok. :grimacing:

1 like

Voor mij geen decompression maar een World Timer :grin:

9 likes

En die heb je gewoon om de pols:)