MIDO only

Yup, echt een leuk en apart ding

Ja… ik begin de hoop op de decompression timer wel op te geven.

Niemand hier wat gehoord?

Jawel! Ik heb ze gesproken maandag/dinsdag. Ze hadden toen (en blijkbaar nog niet) nog niks gehoord van Mido, over hoeveel horloges ze daadwerkelijk krijgen. :crossed_fingers:

Anderhalve week later. Heeft Costers nog iets gemeld? :sleeping:

Mijn eerste Mido, uit de ‘50s.

13 likes

Heel mooi, goeie kleurcombi met deze strap :star_struck::grin::+1:t3:
Gefeliciteerd en welkom met jouw entree in het topic van dit wat onderbewonderde merk.

1 like

Wat een bizar mooie foto’s :grimacing::+1::hugs:

1 like

Zzztrak👍

1 like

Oja, daar over:

10 likes

Te gek, het is je alsnog gelukt! Gefeliciteerd. Bevalt die goed?

Dank! Ik was al een klein jaar op zoek naar ‘het juiste model’, uiteindelijk is het gelukt :slight_smile: .

1 like

Gaaf! :+1:

Heel erg mooi :star_struck::+1:t3:

Heyy nice! is deze nou uiteindelijk door Coster Amsterdam geleverd of heb je hem ergens anders vandaan?

Ik heb inmiddels mijn aanbetaling teruggevraagd en ben verder gaan kijken anar iets anders :wink:

Ik draag hem nog héél voorzichtig, dit weekend krijgt’ie z’n eerste echte speeltijd.

Coster! Hij kreeg er eerst maar twee, toen nog een paar erbij. Er was voor mij net nog iemand anders z’n Mido op komen halen.

Ik denk dat het erg lastig wordt, als je nu nog niks gehoord hebt.

1 like

Oke Mido mannen, ik mag m’n mooie Mido manifesteren ,maar met mate…

20 likes

Jeetje, kippevel😍

Prachtig frank. Mooi om te zien met de bejaarde en het jonkie dat het design in al die jaren hetzelfde is gebleven. Prachtig exemplaar. Zag dat je de multifort verkocht had? Binnen hf gebleven?

1 like

Klopt Paul, en binnen HF gebleven.
Zal wel een beurtje gaan krijgen vrees ik :wink:
Nu ik m’n Mido’s zo bij elkaar zie vind ik het wel jammer dat ie weg is.
Heb nog wel een free gift gehad bij de Datoday die ik today kocht:
Loopt niet, wel leuk

4 likes

Oef dat is nog eens een gift. Nooit zo’n uitvoering gezien. Moeite van een revisie waard imho :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

Mooi dat de multifort in beeld blijft :grin::+1:t3:

1 like