MIDO only

:joy::+1: hahahaha Paul, zo (zelf-) opwindend.
Voor het zingen de kerk uit : :musical_score: do re mi fa so la mi do :musical_score:

2 likes

Mido rocks!:love_you_gesture:

10 likes

Rocks of the great wall :crazy_face:

2 likes

Saai maar nog even deze prachtige MIDO, van de week maar weer eens naar de bank om een andere klok op te halen. Nu nog even genieten…

1 like

Nix saaiigs aan hoor :wink::ok_hand:t3:

1 like

Vandaag nog ‘samen’ de MIDO.

Fijne dag!

4 likes

Voor de Mido liefhebbers van de, met name, vintage modellen.
Ik ben dus van de vintage, maar veel leden hier weten dat al.
Ik laat hier nog twee Multifort modellen zien die zo ongeveer mijn leeftijd hebben dus als vintage kunnen worden betiteld.
Mijn dochter zou zeggen Flinstone tijdperk. Tja, kan wel kloppen.

5 likes

Mooi hoor! Laat maar zien👍🏼

Nice hoor! Nix mis met vintage :grin::ok_hand:t3:

Mido-einzeiger…

Geeeeeeintjuhh :slight_smile:

11 likes

7 likes

Oei !!! Whammmmm!!! :+1::+1::+1:

2 likes

5 likes

Kwam deze per toeval tegen op de baai, zo vaak zie je de Belluna’s niet dus misschien interessant voor iemand?

2 likes

Ik vind hem een beetje druk op de dail. Een datum / dagvenster die de dag ervoor en erna aangeeft voegt niks toe. IWC heeft het ook wel eens, ik snap dat niet. Ik vind het ook niet leesbaarder en druk. Maar goed wie ben ik??

In staal is ie wat rustiger, dit model is er ook met een zwarte en bruine dial geweest. Kwestie van smaak maar ik vind de Belluna’s wel goed in balans. Ook mijn GMT versie

7 likes

Zeker en de 24 uursschaal heeft echt een functie :+1:t3:.

1 like

Toch jammer dat deze zo weinig draagtijd krijgt.
Ik denk dat deze binnenkort het nest mag verlaten.

6 likes

Voor welke prijs zou deze het nest kunnen verlaten?

NEEE niet doen, je moet er even aan wennen maar hij is top! Ik geniet zo van deze klok, heb 10x duurdere horloges maar deze is top. Ga je zo spijt van krijgen.

Groeten van zijn broer.

2 likes