MIDO only

6 likes

The Ocean Star Decompression Timer wordt net onder de Audemars Piguet Royal Oak besproken.

1 like

Mezelf getrakteerd, na een lange tijd in de lade te hebben gelegen, vandaag met deze Ocean Star Powerwind weer eens om.
Ik twijfel of hij veel draagtijd gaat krijgen. Ik weet niet, het visueel ontbreken van de kroon doet me iets aan het horloge missen. Wel hou ik van de eenvoudige wijzerplaat.

Wat vinden jullie… meer dragen of toch… weg in de la ermee…

5 likes

Ik zeg dragen! In de la? Dan kun je er beter iemand blij mee maken

1 like

ja, daar twijfel ik dus over… maar de stap naar het blauwe gedeelte is in sommige gevallen erg groot…

Ik heb ook zo een. Draag hem bij speciale gelegenheden.

1 like

Dragen natuurlijk.
In de la is maar “in de la”
:smile:

Gaaf deze! Was deze zomer nog op mini vakantie in de Eiffel… daar waren vrij veel van dit soort modellen bij de juweliers. Veel MIDO dealer ook, naast oa Bruno Sohnle

1 like

Helaas is Mido hier in Nederland een wat onderbelicht merk, ze zijn ook best groot in Azië.

1 like

Ja, ik schaar ze ook zeker onder de ORIS, Edox, FC etc.

Edox wordt je in NL dan steeds weer mee doodgegooid… ook veel in de sale. Mido behoud ook goed zijn waarde!

Je krijgt heel veel waar voor je geld… kwaliteit en uurwerk is top!

1 like

Waarde(vastheid) is voor mij niet van belang. Horloges zijn een liefhebberij voor me en geen investering.

2 likes

Amen. Helemaal mee eens Jeroen. :smiley:

2 likes

Even een schaamteloze crosspost. Een gebruikt exemplaar, maar voor mij NA. Via Kleinanzeichen in vijf dagen vanuit Dortmund binnen. Was een gokje maar bleek een betrouwbare Anbieter.

En even in de schaduw om te laten zien hoe hij met het licht speelt:

17 likes

Heeft deze een verborgen kroon?

1 like

Heel gaaf ding met die cleane wijzerplaat zo!

1 like

Ja, half verborgen.

Beetje brakke foto, maar laat wel zien dat-ie half verzonken ligt.

3 likes

Ik zocht al een poosje naar een grijze sunburst en deze was nog net binnen het budget. Heeft echt verschillende gezichten want speelt enorm met het licht. :star_struck:

2 likes

Prachtige aanwinst hoor

1 like

Dank je wel Paul!

1 like