Haha erg gaaf horloge voor relatief weinig geld, ik vind het alleen jammer dat ze geen zwarte rubberen band hebben
Deze kan ik zeer waarderen, toegegeven ik moet wel even wennen aan de datum, had iets subtieler gemogen.
Rubber vind ik echt niet passen trouwens. Staal of leer voor dit model!
Deze gisteren ook bekeken, was ook erg gaaf
K** forum is het ook
Lekker, zeker deze band met TOP sluiting👍🏻
En hier in Nederland zwaar ondergewaardeerd!
Helemaal eens. En deze maar weer eens naar boven gehaald en stof er af geblazen. Draagt - mede dankzij titanium - erg fijn. Krijgt absoluut te weinig draagtijd.
Hebben mensen hier ook al de versie met stalen band gepast? Ben benieuwd hoe deze aanvoelt. Volgens mij is het horloge redelijk gelijk qua PRX standaarden, klopt dat? Of toch wel een tikkeltje hoger geklasseerd?
Heb je de sluiting laten borstelen? Geen stom idee…
Deze heeft trouwens veel Certina DS First Ceramic vibes en dat is helemaal niet slecht.
Ja, dit was het enige wat mij stoorde. Te veel bling. Nog even getwijfeld om de hele band te laten doen maar dan moest ook de bovenkant van de lugs om weer een geheel te krijgen. Maar dit bevalt goed zo.
Snap ik. Ik zit de hele dag de sluiting te poetsen en moeite te doen om hem niet op m’n bureau te leggen tijdens het typen. Zal er eens over nadenken. Tnx!
Ziet er veel beter uit!
De zijkant gewoon gepolijst gelaten…
Leuke wijzers. Is weer eens iets anders.
Erg lekker deze!
https://www.watchtime.net/app/uploads/2023/07/Mido-OceanStar-Tribute-SpecialEdition-Kautschuk.jpg
Gr, Vigorelli