Nice! Deed me direct een beetje aan de Breitling Superocean denken:
Alleen veel beter afleesbaar🤓
Ja was ik ook en had hem zo meegenomen als er gewoon een zwarte rubberen band besteld had kunnen worden.
Wil hem niet alleen op de orange band dragen
Poeh ik heb deze sinds gister in winkelmandje staan, maar kan de trekker niet overhalen.
@Number4 heb jij hem nou gekocht, of toch niet?
IK meen mij te herinneren dat jij ook de Iron Walker hebt gehad in het verleden, daar doet hij ook een beetje aan denken. Welke is beter afgewerkt denk je?
Pluspunten
- Panorama date vind ik geweldig en dat hij op twaalf staat maakt hem nog cooler
- Casevorm wel leuk.
- Perfecte daily sportswatch met 100M WR.
Minpunten
- Oranje rubber is leuk, had ook graag de zwarte erbij gehad.
- Geen fijnafstelling op bracelet butterfly clasp
- Jaja lijkt erg op een Aquanaut, maar vergeet niet Mido heeft dit model al sinds the seventies ofzo.
- De indexen mochten wel ietsje pietsje groter.
Ik ga wellicht via uhrenlounge een skere bod doen en kijken of ze akkoord gaan
Lol, ze zijn akkoord. Voor een ieder de zwarte op oranje rubber strap is nu gunstig te krijgen via uhrenlounge.
Bijna 15% eraf.
Edit: en besteld, incoming
Proficiat met je aankoop, zie uit naar de foto’s.
Ik vind en vond de Patek nooit koopwaardig, heb in het verleden vaak de kans gehad, zelfs met wat korting want was toen niet geliefd. Maar nee, nooit moeten hebben. Deze echter wel. Zo een TV Screen staat op valt met de details. Bijvoorbeeld de bezel vorm en dikte moet er ‘boenk’ op zitten wil het mij bekoren. De Seventies van GO is geniaal. En deze ook. Net dun genoeg, net hoekig genoeg. En de wijzerplaat creëert spanning. Icing is de grote datum op 12. Alles heel knap.
DIt zijn de eerdere modellen van Mido
Nee heb hem uiteindelijk niet gekocht, dat had puur te maken met de band in de kleur orange…
Het staat prachtig maar om altijd om te hebben vond ik minder, geen andere kleur beschikbaar op rubber buiten blauw en daarom niet de keuze gemaakt…
Ah ja stiekem hoop ik dat ze ooit met een zwarte strap komen, of wellicht elders een strap vinden/laten maken.
Ben zo benieuwd naar die pano date, dat wordt de eerste nachten opletten om 23.59
Ik ben ook benieuwd naar je foto’s/bevindingen. Wanneer verwacht je hem? Proficiat overigens met de aankoop, mooie deal
Ik hoop morgen, maar nog geen leverdatum te zien bij DHL.
En bedankt
Strakke actie hoor!
Been benieuwd hoe die in het echt is.
Nog niets ontvangen… Duurt te lang