MIDO only

5 likes

Yes oranje straps zijn binnen dus deze jongen gaat goed het weekend in !

20 likes

11 likes

11 likes

Nog mensen hier met nog wat Multifort TV Big Date plaatjes? Hoe bevalt deze jullie nog na een poosje in bezit te hebben?
Het blijft een bijzonder leuke verschijning…!

2 likes

Banden wissel voor de commander II chrono. Ik draag hem eigenlijk alleen op staal maar dit staat hem ook erg mooi !

5 likes

Hij bevalt heel goed, is een beetje mijn dagelijks horloge. Zeker nu de zomer voorbij is en de duikers vaker blijven liggen.

Enig nadeel is de 22mm band breedte, ik heb zoveel leuke bandjes maar zijn allen 20mm.

1 like

28 likes

Prachtig hoor

1 like

Draagt super lekker maar krijgt te weinig draagtijd, denk eraan deze te gaan verkopen…

20 likes

Onverwachte en niet geplande aankoop is vandaag binnengekomen in de vorm van een Mido Ocean Star GMT. Ben eigenlijk een Omega en Oris mannetje maar dit kwam er even “spontaan” tussendoor. Deal you can’t refuse! Nieuw, ongedragen en full set …… en ik moet zeggen; ik ben diep onder de indruk van deze Mido! Ik heb niet eerder een Mido gezien of in mijn handen gehad, was dus echt op de gok omdat de foto’s van het horloge indruk op mij maakten. ETA uurwerk, 80 uur gangreserve, 200m (niet dat ik zo diep kom), ceramische bezel, gmt functie, etc. Het horloge heeft kwalitatief hoogwaardige uitstraling, draagt niet als een 44 mm, voelt eerder aan als 41-42 mm. Ga wel swappen naar een NATO band en dan eens kijken wat mijn pols ervan vindt! Zit her en der op de foto’s een beetje reflectie in de bezel, maar laat je daardoor niet afleiden bij deze topper! :wink: (upload://fINEBZdXBaBOUHPAocIg0K7JCC.jpeg)

16 likes

Weer eens de Mido great wall omgedaan.
Blijft een mooi merk.

17 likes

Beauty!

1 like

12 likes

10 likes

Ben ik blij dat ik ook zo eentje heb, anders was ik toch jaloers :wink:

11 likes

3 op rij! @Uitvreter… kom je er ook in?

10 likes

11 likes

4 op een rij! zijn er meer?

Jazeker! #5! En ik had de zwarte eerst, maar daar was de tijd totaal niet op af te lezen.

11 likes