Veel betere kleur combo dan die lichtere band!
Mooie combinatie!
Prachtklok
Geeft niks ik vind het echt een hele mooie Mido! Wat kan deze veel bandjes hebben! Ook de uitstraling gaat dan van vintage naar modern en een beetje sportief??? Ik geniet ervan!
Even plaatje van mijn MIDO’s voor de sfeer!
Hele gave combi dit is dit zwart rubberen band ?
Deze combi staat ook erg mooi
Vanaf vandaag heb ik een Mido TV BigDate in de collectie. Ik zag het horloge voor het eerst bij Teddy Baldassare en toen was ik eigenlijk meteen al verkocht. Lekker retro cushion shaped no-nonsense en dan die datum aanduiding met die twee schijven !! Als toetje nog wat mooie blauwe lume om het af te maken met zo’n oranje band om het te laten knallen. Maak me gek !! Ik ben om
Het horloge draagt iets zwaarder dan gedacht maar niets storends, de breedte voor mijn 17cm pols is okay. Wel is de metalen band voor mij niet helemaal lekker passend te krijgen dus meteen maar de oranje band besteld. En dankzij @Fargo heb ik nu al jeuk om wat andere straps erbij te gaan zoeken !!
Prachtig mooi, dikke proficiat
Dikke feli Heel erg mooi.
Op bijna hetzelfde moment, bijna dezelfde tekst
Schitterend! Gefeliciteerd .
Blijf hem zo tof vinden als ik hem zie. Ik heb alleen ook een 17cm pols. Zit hij net te strak of los achter het botje?
@Martynnn er zitten geen halve schakels bij de stalen band. Dus of de band is net te los of hij zit net te strak. Ik hem nu los gedaan en kijk volgende week met het (hopelijk) warme weer even aan wat het doet. Maar eigenlijk weet ik nu al dat ik hm op straps ga dragen. Misschien is er nog een mooie 22mm stalen band met micro adjustments die er mooi bij past, maar dat lijkt me lastig met zon uitgesproken design. Leuke oefening voor de toekomst om dat uit te zoeken !
Ah ja dan kan het soms inderdaad net lastig zijn. Kans dat je in de winter dus met een schakeltje minder kan doen, maar goed om te weten! Ik ben namelijk wel over het algemeen een stalen band liefhebber. Mag ik vragen waar je hem hebt aangeschaft, of was het online?
Ben wezen kijken bij Bouman in Culemborg, maar was meteen eigenlijk wel verkocht. Ik zou wel even het horloge IRL bekijken. Door de cushion shape is het wel een beetje een speciaaltje. Toen ik er langs ging lag er nog een blauwe op staal.