Hartelijk dank voor je uitgebreide advies! Het is niet makkelijker nu wow. Al vind ik de Mido zelf op oranje prachtig maar wil hem ook op staal. Maar beiden kan ik niet los kopen dat is wel minder. Ik sta ook open voor andere suggesties
Hartelijk dank mensen voor het warme welkom Appels en peren alle twee lekker! Jullie maken het zeker niet makkelijker. Fijne dag
In mijn ervaring zijn bracelets altijd te scoren, achteraf. Baltic verkoopt ze ook gewoon los, en als je met je Mido AD praat zal die er vast aan kunnen komen.
Welkom.
Ik zou denken dat de Mido wat beter past bij jouw omdat je toch meer richting sportief gaat. Daar leunt de Mido toch dichter tegenaan dan die Baltic horloges. Vooral als je niet naar staal zou gaan, maar eerder zoals je hem in de keuzelijst hebt staan.
Welkom en mooie collectie!
Een MIDO is echt echt veel en veel beter in alles! Uurwerk 80 is top en afwerking ook.
Kijk even op het draadje dan zie je wat band opties voor je tv big date
Succes met je keuze maar ik zou het wel weten!
Welkom…
Ik was even niet duidelijk genoeg sorry. Als ik voor de Baltics gaan dus de MM01 en HMS003 zou ik ze juist beiden op staal nemen.
Ok dacht dat je de Mido ook op staal wou nemen
De Baltics zal op staal inderdaad niet fout zijn of leder.
Welkom
Leuke collectie. De Mido is leuk
Welkom bij de club Gewoon kopen wat je zelf wil dragen
ik zou gaan voor de Baltic HMS003
HMS003 en de MR01
Welkom hier. Veel leer en leesgenot. “met de rice of breads bracelet” zou ik uitkijken maar eerder gaan voor de beads of rice .Een streng gerezen brood rond de pols is minder mooi dan een rijstparelketting.
Welkom. Over smaak valt niet te twisten. Dat is niet voor niets een cliché. Een keuze tussen de Baltics of de Mido kan dan ook niemand voor je maken. Als ik moest kiezen voor mezelf, dan zou ik niet twijfelen…ik vind de Mido erg mooi.
Allereerst welkom.
Wel grappig want we hebben wat betreft horloges een vergelijkbare smaak.
Ik heb de Mido Multifort sinds kort en ben er erg tevreden mee.
De Baltic HMS die je op het oog hebt zit ik ook al een jaartje naar te loeren.
Die gaat bij mij ook wel een keer komen.
De Mido is wel echt een bandenswapper heb ik gemerkt. Ik vond hem op oranje rubber leuk maar op een oud stukje leer krijg je echt helemaal die vintage vibe en dan vind ik hem geweldig!
Plaatjes zeggen meer dan woorden : )
Welkom, Tajko! Je bent voortvarend te werk tegaan de eerste 1,5 jaar in deze mooie hobby. Voor wat betreft je vraag: mijn advies zal gekleurd zijn door mijn voorkeur voor klassieke en meer dressy horloges. Dus de Baltic MR is mijn eerste optie en daarna de HMS. Kies wat je happy maakt en ga daarvoor. Niets mis mee om een wenslijstje voor de nabije toekomst te hebben.
Welkom en ik zou voor de mido gaan
Leuke collectie Tajko, welkom bij de club
Baltic en ook Mido zijn prima horloges zelf zou ik hier voor de Mido gaan .
Welkom hier bij HF !