MIDO only

Deze vintage Mido zeer lang niet gedragen, zuinigheid.
Mag vandaag bij gelegenheid weer eens om.

17 likes

Mooi! Uit welk jaar komt deze?
Mijn vader (†) had precies dezelfde.

1 like

Hoi erwin, ik durf dat niet te zeggen, daar heb ik geen gegevens van helaas.

2 likes

Ik heb deze Mido al een jaar of zo gekocht met de bedoeling deze op te knappen, ik ben nog steeds op zoek (niet elke dag) naar een bracelet en ook het glas wil ik nog vernieuwen.

5 likes

Supermooi horloge! prachtige kleuren, en het geeft zoveel diepte wat het erg aantrekkelijk maakt om te blijven kijken, heel mooi stuk, wees er maar zuinig op.

4 likes

:pray:

Lastig altijd die geïntegreerde bracelet… bij mijn Rado is het voorlopig ook met leer opgelost :face_with_monocle:

1 like

14 likes

https://www.midowatches.com/de/multifort-m-freeze-m0384301104100.html
Nieuwe kleuren. :blush: Winter Freeze.

3 likes

Nice. Erg fraai

Ook nieuw: de TV Dates in 35mm met het nieuwe Kaliber 72 + dames uitvoeringen:

13 likes

mooi!

Leuk deze, zie dat ze ook een stuk dunner zijn door dat uurwerk. Is nu 9.3mm en nog steeds 100 meter waterdicht. Dat is dus een goede verkleining qua design, netjes hoor.

1 like

26 likes

Net binnen, heerlijk ding! Mido stond nooit echt op mijn radar, totdat ik opzoek ging naar een betaalbare GMT en bij deze Oceanstar uitkwam. Love it!

18 likes

Gefeliciteerd met je mooie aankoop. Deze Mido is echte een onverslaanbare topper! Ik had hetzelfde, door toeval kwam ik bij Mido terecht. Zocht een betrouwbare, betaalbare en niet in het oogspringende (i.v.m. diefstal) GMT voor mijn reizen naar het buitenland en deze Mido is echt een topper voor een globetrotter. Fantastisch uurwerk, 80 uur gangreserve, precies en betrouwbaar. Ook de afwerking is indrukwekkend voor het geld. Ga je zeker geen spijt van krijgen. Wens je veel draagplezier van je nieuwe Mido.

2 likes

Thanks, dat gaat zeker lukken!

mijn MIDO

nu als Flipper it Forward object

16 likes

Crosspost met m’n Multifort TV Big Date.

24 likes

Prachtig ding, lijkt een hele mooie kleur goud (pvd)

1 like