Deze vintage Mido zeer lang niet gedragen, zuinigheid.
Mag vandaag bij gelegenheid weer eens om.
Mooi! Uit welk jaar komt deze?
Mijn vader (†) had precies dezelfde.
Hoi erwin, ik durf dat niet te zeggen, daar heb ik geen gegevens van helaas.
Ik heb deze Mido al een jaar of zo gekocht met de bedoeling deze op te knappen, ik ben nog steeds op zoek (niet elke dag) naar een bracelet en ook het glas wil ik nog vernieuwen.
Supermooi horloge! prachtige kleuren, en het geeft zoveel diepte wat het erg aantrekkelijk maakt om te blijven kijken, heel mooi stuk, wees er maar zuinig op.
https://www.midowatches.com/de/multifort-m-freeze-m0384301104100.html
Nieuwe kleuren. Winter Freeze.
Nice. Erg fraai
mooi!
Leuk deze, zie dat ze ook een stuk dunner zijn door dat uurwerk. Is nu 9.3mm en nog steeds 100 meter waterdicht. Dat is dus een goede verkleining qua design, netjes hoor.
Net binnen, heerlijk ding! Mido stond nooit echt op mijn radar, totdat ik opzoek ging naar een betaalbare GMT en bij deze Oceanstar uitkwam. Love it!
Gefeliciteerd met je mooie aankoop. Deze Mido is echte een onverslaanbare topper! Ik had hetzelfde, door toeval kwam ik bij Mido terecht. Zocht een betrouwbare, betaalbare en niet in het oogspringende (i.v.m. diefstal) GMT voor mijn reizen naar het buitenland en deze Mido is echt een topper voor een globetrotter. Fantastisch uurwerk, 80 uur gangreserve, precies en betrouwbaar. Ook de afwerking is indrukwekkend voor het geld. Ga je zeker geen spijt van krijgen. Wens je veel draagplezier van je nieuwe Mido.
Thanks, dat gaat zeker lukken!
Prachtig ding, lijkt een hele mooie kleur goud (pvd)