Nu meer dan een week om de pols met een rubberen oranje horlogeband terwijl ik lekker (op gisteren en vandaag na) van de zon geniet in het Spaanse Calpe4. Wat een geweldig ding is dit, zeker voor de prijs die ik ervoor betaald heb. Ik ben onder de indruk van deze GMT duiker. Serieus onder de indruk!
Ik heb het gezegd …
Deze staat hoog op mijn lijstje!
Zul je geen spijt van krijgen.
Hahaha, je hebt het gezegd inderdaad. Geen woord teveel gezegd. Als dit horloge 2000 euro had gekost had ik 'm nog steeds gekocht, zo leuk is dit ding. Ik heb er ongebruikt €820 euro voor betaald via Chrono24 incl. verzendkosten van een alleraardigste Griek, dat is echt (in goed Nederlands) “a steal” voor wat je krijgt.
Blijvertje dit!
Absoluut een goede prijs, ik had hem nog scherper te pakken. Liep toevallig in Duitsland tegen een faillissementsverkoop van een juwelier aan. Laatste items moesten tegen een bodemprijs weg in opdracht van de curator. Sneu voor de juwelier, maar ik had de deal van de eeuw!
Tof ding, hoe draagt die met 44 mm?
Lug to lug is denk ik iets van 50mm en het horloge is niet zo heel dik.
De bezel insert is zwart (wel glimmend), maakt het ook wat beter.
Al met al valt het mij enorm mee. En duikers (en pilot wat bes) mogen van mij best wel wat “présence” hebben.
Ik vind 'm meevallen, hij valt kleiner dan ik gedacht had op basis van de commentaren op het internet.
Kan ook niet anders zeggen dan dat het reuze meevalt voor een 44 mm. Ben zelf altijd 42 mm gewend als favoriete maat maar deze Mido geeft mij nooit het gevoel dat ik een te groot horloge om hebt.
MIDO komt met een nieuwe variant op hun Multifort TV Big Date.
100 m waterdicht
155 gram
80 uur powerreserve
Stainless steel met PVD coating
Lugs width 22 mm
11,5 mm dik
39,2 mm case
Prijs kan ik zo even niet vinden maar vermoed 1400 euro.
Ik heb de ‘normale’ stainless steel versie weleens gepast. Ze zitten erg comfortabel!
Ik, heb een vraagje, ik heb diverse mido en nu. De. 5200 worldtimer gekocht. Weet je toevallig welke Batterij er in moet. Gr Robert
Niet zo, even zoeken op ETA E10.061
Rose gouden bracelet van Aliexpress gemonteerd. Onmogelijk om op maat te maken… Maar geen verkeerde kwaliteit verder.
Past perfect. Je zou bijna denken dat Mido ze daar bestelt.
Ziet er goed uit en sluit goed aan!
Het blijkt dat een hoop swiss made gewoon uit China komt, dus die kans is groot
Dat is een boute stelling, die bovendien niet klopt.
Waaruit blijkt dat dan volgens jou?