Mido werd Mino

Net binnen via DHL. Keurige afhandeling via Montredo in Duitsland.


Helaas voor mij een teleurstelling. Heb hem direct weer ingepakt en contact opgenomen om hem retour te zenden. De stoffen band was erg stug en voor de metalen band had ik niet de juiste tools om hem te resizen. Geen zin in gevloek met mogelijke schade.
Wanneer iemand er hier naar op zoek is mag je me ook PBen. Maar ik heb al gemaild over een retourzending.

9 likes

Jammer ook van die stoffen band, die lijkt er mooi op te staan.

Zonde, gaaf ding joh.

Wat bevalt je er precies niet aan, met uitzondering van de stoffen band?

Was een te snelle aankoop. Ik heb hem voor 730 kunnen kopen wat een hele goede deal was. Daar haal je hem nergens voor maar ja als ik hem niet fijn vind houdt het op.

1 like

Kan het moeilijk uitleggen. Iets met een klik denk ik.

1 like

Wat voor tools mis je dan, André? Misschien dat 1 van ons je kan helpen? Of is het sowieso einde verhaal?

Ik begrijp misschien wel wat je bedoelt. Op de foto’s oogt het horloge een beetje flets en goedkoop.

Ik begrijp de teleurstelling niet zo goed? Meer een kwestie van iemand zoeken met wel de juiste tools.

Wat valt er zo aan tegen? Ik hoor juist altijd veel positieve reacties over Mido.

:joy: man man…

2 likes

De band heeft ook geen microverstelling om hem kleiner te maken. Wel een soort glidelock om hem ruimer te maken. Dat is niets voor mij zo een uitgevouwen banaan onder mijn pols.

Nee oke daar hou ik ook niet van. :sweat_smile:

Hahahaha. Die dacht ik wel te hebben maar door de kleine schakeltjes ontstaat er een frictie en als ik door zou duwen zouden de schakels buigen en barsten. Ik weet hoe zo iets eindigt bij mij. Ik zou hem zelfs niet naar een juwelier brengen want ik weet bijna zeker dat hij niet ongeschonden uit de strijd zou komen.

2 likes

Je hebt ze een kans gegeven…

1 like

Ow wat jammer. Zat me te verheugen op een na van deze. Vooral omdat ik m zelf overwogen heb en een minuut heb omgehad. Heb me wel vaker afgevraagd had ik m moeten meenemen…

3 likes

Je mag hem zo overnemen voor 730 euro. :rofl:

Oh nee dat durf ik sowieso niet. Als je je het juiste gereedschap, maar vooral geduld hebt kun je dit soort dingen beter zelf doen vind ik. Jammer dat de klik mist, het is een mooi horloge om te zien.

1 like

Ik zou er een nachtje over slapen en de doos nog eens openen. Volgens mij een hele gave aankoop!

Leuk horloge!, maar geen klik is geen klik meteen afscheid nemen is het beste dan.

1 like

Weg ermee idd,