Mies1

Vandaag heeft @Mies1 (Michel) mijn bronzen Meistersinger Metris overgenomen. Goede communicatie, kleine meet&greet voor de overdracht. Kort bomen over horloges. Gezellig!

Vriendelijke man, vlotte afhandeling een aanrader. :ok_hand:

2 likes

@Mies1 was op zoek naar een Meistersinger buckle. Die had ik nog liggen.
Snelle communicatie en beiden tevreden met de prijs.

Oftewel een prettige ervaring.

1 like

Horloge van Michel overgenomen. Vlotte deal en een prettig contact!

1 like

Ik heb een horloge aan Michel verkocht. Fijne en zeer snelle deal kunnen maken.
Prettig contact en meteen bericht gehad nadat het horloge in ontvangst was genomen.
Aanrader!
Veel plezier met de SARB Michel :wink:
Groeten,
Marijn

1 like

Een Seiko transocean zero halliburton gekocht van @Mies1, zeer vlot contact, vriendelijk en de prijs was ook heel goed, vlugge verzending, kortom een top ervaring!

1 like

Ik heb een horloge van Michel overgenomen. Ik kan niets anders dan ontzettend positief zijn. Is realistisch, het horloge komt overeen met de beschrijving en is in prima staat. Daarnaast communiceert hij prettig, verzend ontzettend snel en stuurt daarbij een foto van het pakketje + de track & trace code.

Het horloge was degelijk verpakt, zo degelijk dat ik eerst een paar minuten bezig ben geweest om 't plakband los te krijgen :sweat_smile:

Top ervaring dus!

1 like

Leuke deal met Michel. :+1: Dank en veel plezier er mee

1 like

Horloge verkocht aan @Mies1. Prettig en vlot contact, dus een dikke aanrader!

1 like

Horloge overgenomen van Michel. Verkeerd in de als beschreven en besproken goede conditie. Prettige communicatie, snelle goedverpakte verzending.
:+1:

1 like

Bandje overgenomen van @Mies1. Bandje zoals omschreven en in nieuwstaat en snel verzonden. Bedankt! :+1:

1 like

Meistersinger gesp overgenomen. Alles prima. Tikkie betaald en gesp werd meteen op de bus gedaan,
:+1:

1 like

Kort geleden de stoute schoenen aangetrokken en contact gelegd over een Meistersinger Pangaea die @Mies1 in het blauwe gedeelte aanbood. Uitgebreide toelichting op het horloge en een update over achtergrond en herkomst. Contact gelegd, vragen gesteld over de historie. Die zijn netjes beantwoord. Snel tot een deal gekomen en afspraak gemaakt. Leuk contact, mooi gesprek over horloges - what else? - en tevreden huiswaarts gekeerd. :+1:

1 like

Leuke ruil beklonken met @Mies1.
Dank voor het goede contact, het warme ontvangst, het lekkere bakkie en de leuke deal!

1 like

Een mooie deal met @Mies1 gesloten. Prettig contact, snelle verzending, alles helemaal prima. Aanbevolen.

1 like

Leuke inruil deal met @Mies1 :ok_hand:
Snelle reacties, bakje koffie, wel koud :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Heb deze week een horloge verkocht aan @Mies1. Dat ging vlot en aangenaam, wat mij betreft ideale omstandigheden als verkoper. Aanrader dus!

1 like

Mooie combi deal met Michel @mies1 gemaakt en de horloges even persoonlijk bij hem langs gebracht.
Enthousiast en vriendelijk lid. Absolute aanrader :ok_hand:

1 like