Mijlpaal badge?

We moeten dan wel nadenken over een uniek design. Om inspiratie op te doen ben ik een zoektocht gestart. Ik kwam bijvoorbeeld deze tegen, op een ander Forum.

Je krijgt een badge voor je eerste banā€¦ :upside_down_face:

3 likes

:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

2 likes

Heb volgens mij niks speciaals :joy:

1 like

Dit :point_down::point_down: vind ik een verdiende mijlpaal badge voor @HorlogeOpa

3 likes

Geen bloemen svp, alleen wijn van niveau graag. :wine_glass::clinking_glasses::joy:

p.s. Misschien dacht ā€œmenā€ wie weet hoe lang hij nog heeft. Hoppa 3 erin. :joy:

4 likes

Nu onze TL-1 club al ontgroeid, @HorlogeOpa?

En meteen hautain!

3 likes

Wat lees ik hier over een Balls-of-Steel-Badge? Is er al een uitgereikt en waarvoor?
Telt bungi-jumpen ook mee? Ik claim een 102 m diepe sprong op 69 jarige leeftijd in NZ.
Er is een video van aanwezig indien bewijs gevraagd. :smile:

Had je de zoekfunctie al gevonden?

https://www.horlogeforum.nl/search?context=topic&context_id=197401&q=%20balls%20of%20steel&skip_context=true

Bedoel je dat er werkelijk zoā€™n badge bestaat? :rofl:

1 like

Yes. Tadaaaaa.

Zoekfunctie:

Het moet niet gekker worden op dit forumā€¦

Helemaal mee eens. Zoals je ziet was het eind 2018 roerige tijden hier op het forum.

@Dao heeft ieder Europees veiligheidsbeleid mbt chemische industrie aan zijn laars gelapt om zijn horloge een mooie kleur te geven. Zelfs DSM en AkzoNobel zouden niet zo ver gaan. Dan heb je wel een speciale badge verdiend

2 likes

Valt best mee hoor. Ik hoest bijna geen bloed meer en de geur van ammoniak en zoutzuur is inmiddels uit mijn neus. Evenals alle andere geuren.

Maar dan heb je ook wat.

2 likes