Mijn 1e 'premium' Horloge

Bordeaux rubber met een creme bies, bordeaux nato bandje met een creme streep en een creme nato band

Voor mij is het een Omega en dat zie ik als Premium.
In bestelling staat een Rolex Pepsi, Tudor ‘Harrods’, Tudor ‘Panda’ en een Breitling SUPEROCEAN HERITAGE B01 CHRONOGRAPH 44. Dus je hoeft mijn Omega niet in diskrediet te brengen!

2 likes

Beetje bordeaux achtig! Beetje roodbruinig ja.

Heel goed, dat scheelt je hier alweer een hoop al dan niet grappig bedoelde adviezen om een Rolex te kopen, chapeau :joy: :+1:.
Daarnaast gewoon lekker kopen wat je leuk vind. Of het nou €100,- of €10.000,- kost, boeien?
Veel lees- en kijkplezier hier op het HF.

4 likes

Bedankt voor de positieve kijk!
Ja je moet inderdaad kopen wat je leuk vindt! Keuze is reuze…

2 likes

Super nice!! Congrats!

1 like

Heel mooi, plezier ervan.

1 like

Ik ben benieuwd naar je collectie foto’s binnenkort! Dat zijn een paar heavyhitters die je daar noemt.
Maar de blro neem ik aan en geen vintage referentie?

1 like

Een twee tal van deze liggen toch gewoon op voorraad of heb ik een andere definitie van bestelling? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Superleuk Lazlo. Heel veel plezier met dit sportieve horloge!

1 like

Zo heet het model van de Breitling.

Klopt. De Breitling is er al, de 2 Tudors heb ik bij Harrods besteld en de Rolex is in Duitsland besteld.

Met Blro bedoelde ik eigenlijk de Pepsi.

1 like

Laat zien die NA’s!!

2 likes

Gewoon uit interesse, waarom bestel je na die eerste aankoop (een leuk maar betaalbaar horloge) zoveel toch wel prijzige horloges tegelijkertijd? Ik bedoel een Tudor BB Harrods, een Pepsi, een Tudor Panda en een Breitling Superocean. Dat is allemaal geen kattenpis. Waar komt zo direct na die eerste leuke -doch bescheiden- aankoop die “koop-woede” vandaan?

2 likes

Mooi toch, naar jupiter en terug. Misschien ook leuk om te proberen de serie bij elkaar te scharrelen. Ik zie vaker HF leden die afscheid nemen van hun O & S en dan kun je voor een leuke prijsje ze overnemen

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst. De Moonswatches zijn een bak lol en kunnen ontzettend veel banden hebben. Gegarandeerd plezier!

1 like

Ik heb al langer de droom voor zo’n horloges en het is nu financieel mogelijk!

1 like

klopt, is geen vintage horloge maar gewoon een 2023 model

Gefeliciteerd met je Moonswatch. Je hebt besteld in Duitsland. Hebben ze gezegd wat de verwachte levertijd is voor de Pepsi?