Echt hartstikke leuk dat je deze hebt weten te bemachtigen, veel plezier ermee ( en trek je niet al teveel aan van leden hier die vraagtekens zetten bij ’ premium horloge '…)
Mooie aanwinst hoor! Enjoy!
Ziet er geweldig uit, gefeliciteerd met deze illustere telg uit de Swatch familie en veel plezier er mee gewenst!
van harte!
Niemand heeft er baat bij om je woorden uit verband te rukken en je hiermee lastig te vallen of wat dan ook.
Uit je bericht is duidelijk te lezen dat jij een horloge overweegt te verkopen.
Je vraagt ook deze persoon om contact met je op te nemen hierover.
Je kan hoog of laag springen maar het staat er echt.
Gezien je trustlevel mag jij geen horloges te koop aanbieden op welke manier dan ook. Vandaar dat je zojuist werd aangesproken door een mede forumlid.
On topic: gefeliciteerd!
Wat was dat nou met dat insect
Het zoemde…
Waar lees je dat dan? Niet in dit topic toch?
Of heeft een mod het al weggehaald?
Had ik al gezegd dat ik een tovenaar ben?
Mooie Moonswatch! Veel plezier ermee! Ga je nog in de rij staan voor de Blancpain Swatch binnekort?
1-2-3 Gone
Het is toch echt een Swatch waarbij ze een ontwerp van Omega hebben gebruikt, dus op z’n best een Collab. En dat is prima. Dat horoge geeft jou plezier, ik zou er verder geen discussie aan wijden. Dat horloge staat prima op zichzelf, daar hoef je niks van te maken wat het niet is, want dan doe je er alleen zelf maar afbreuk aan, op termijn.
Roodbruin. Werkt enorm goed op een burgundy nato strap
Gefeliciteerd met je 1e! Helaas moet ik je melden dat het hier hoogstwaarschijnlijk niet bij zal blijven. Niettemin genieten we altijd van NAs, dus geniet ervan!