Mijn allereerste Monster(s)!

Hallo forumleden,

Vandaag mijn alleerste Seiko Monster(s) aangeschaft.
Ik had tot vandaag nog nooit zo’n klok in het echt gezien.
Ben werkelijk positief verrast. De klok voelt lekker massief aan.
Het draaien van de lunette is een voorbeeld voor heel wat duikhorloges van andere merken. Ook de grote cyclops vind ik niet zoals velen misstaan. Kortom, zal zeker niet mijn laatste Monster zijn (zwarte en oranje zijn reeds onderweg). Wellicht dat ik één van deze in kan ruilen voor een blauwe (of nog liever een gele), maar dat zal waarschijnlijk niet makkelijk worden.

Groeten,

Ron.

Prima Keus . en ook nog de limited edition ,Het zijn mooie klokken

had ik het maar geweten, die oranje van mij ligt in een la te stoffen :smiley:

Mooi hoor, niet mijn type horloge, maar een nieuwe aanwinst is altijd goed:)
En nog wel twee! Nu, aan iedere pols één, dan loop je in evenwicht:)

Ehhh…misschien ben ik de enige die zich dat afvraagt, maar waarom 2 :S

Overigens is het een goede keuze. Het is een apart horloge van goede kwaliteit. Enne mocht je zo’n rood bandje willen verkopen dan houd ik me aanbevolen.

De reden dat ik er 2 heb gekocht is puur toeval.
Nadat ik in contact was getreden met de verkoper (ik ging gewoon voor 1 exemplaar), bleek deze er 2 te hebben. Beiden geheel nieuw en nog volledig in de stickers. De prijs voor beiden was naar mijn mening dermate gunstig dat ik ze maar heb gekocht. Deze klokken zijn erg gewild en er zijn er niet veel van gemaakt zoals je wellicht wel weet. Ik ben ervan overtuigd dat als ik er één vanavond nog te koop zet, ik er minimaal eigen geld voor krijg. Dit is echter niet mijn uitgangspunt. Ik hoop er één te kunnen gebruiken/ruilen voor een blauw exemplaar. Lukt dit vooralsnog niet, dan laat ik ze gewoon liggen voor later. Het is en blijft een collectors-item.

groeten,

Ron.

Goede keus, momenteel is deze makkelijker te krijgen dan de blauwe…!

Mooi zo’n monster zie ik ook nog wel eens komen.
Proficiat en veel draag plezier gewenst

gr Pieter

Geweldige horloge die Seiko Monster!! heb zelf ook een, dan wel een Oranje!! zit altijd lekker op de pols.

Hartelijk gefeliciteerd met je super aanwinst!!!

Greetz

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Ik heb hem zelf nog steeds niet. Ik weet niet wat het is met dit horloge. De ene dag vind ik hem niet mooi en de andere dag denk ik mwoah…toch wel apart. De dark Monster vind ik eigenlijk het meest intrigerend maar die is erg zeldzaam.

Ik weet van wie je ze hebt gekocht, ik was de een na hoogste bieder, hij mailde me dat hij er twee had, nu dus niet meer :smiley:

Gefeliciteerd met de aanwinsten, de prijs was zeker goed. Ik heb met de verkoper trouwens nog zitten mailen over de prijs ontwikkeling. Het gekke is dat toen het horloge op de markt kwam en Robbie er o.a. voor mij gelijk een regelde, ik had gedacht dat ze ook meteen prijstechnisch door het dak zouden gaan. Blijkbaar dachten een hoop mensen dat en kochten 'm om gelijk door te verkopen waardoor de prijs niet steeg maar sterk daalde. Die situatie is nu denk ik voorbij en de opwaartse lijn is gevonden. Dus ik denk dat je op een goed punt bent ingestapt! Lijkt wel alsof ik het over aandelen heb maar investeren in horloges is niet anders. Het is op trends letten en op tijd weten in te stappen.

Ik wilde trouwens een van de exemplaren kopen omdat ik de mijne niet wil dragen. Ik had de verkoper ook nog gevraagd of ik een van de rode bandjes mocht kopen mochten die achterblijven. Maar zo te zien heb je die ook gekocht.

Tjee mooi hoor, twee nog wel…

Hallo Henrik,

Het klopt wat je zegt. In eerste instantie ging ik gewoon voor 1 exemplaar. Je verwacht niet dat iemand er ineens 2 te koop heeft. Ik kwam hierachter nadat ik naar het serienummer had gevraagd. Toen ik hoorde dat er 2 beschikbaar waren heb ik niet getwijfeld en meteen de deal voor beide horloges af kunnen maken. Eentje voor mezelf en 1 als het ware als “belegging”. Toen ik thuis kwam en mijn vriendin vertelde dat ik 2 Seiko’s had gekocht met de daarbij behorende prijs dacht ze dat ik gek geworden was (weet zij veel, LE etc.). Eenmaal de doos geopend kon ik meteen het rode kevlar bandje monteren en daar ging de eerste LE, inleveren die handel. Ik heb hem nog geen half uur in bezit gehad! Ik zeg dit gekscherend hoor, hij staat haar helemaal top en is ze is er dolblij mee. Deze klok wordt dus wel gedragen maar zal nooit verkocht worden. Het rode bandje vind ik overigens niets voor een man. Ondanks de forse afmeting van de klok vind ik het i.c.m. dit toch wel iele bandje echt een damesklok. Hij wordt zo ook wel heel erg rood… De andere is te koop, echter alleen voor een vaste minimale (hoofd)prijs. Verkoop ik hem niet, geen probleem. Al moet ie nog jaren in de kast liggen, mij ligt ie niet in de weg. Inruilen voor een blauwe is ook een optie. Blijf wel zoeken. Ik had nooit verwacht dat ik deze klok zelf ook mooi zou vinden.
Dit is überhaupt mijn eerste ervaring met Seiko en ik moet zeggen dat het zeer zeker niet tegenvalt.

Groeten,

Ron.

Mocht je de tweede rode band willen verkopen dan weet je me te vinden? Ik ben een beetje verwijfd :smiley:

Als ik hem los verkoop, is ie voor jou!

Mooi! En dan ook nog meteen twee tegelijk!! (tu)