Mijn 3d geprinte astronomische klok laat onder meer zijn wanneer de zomer begint.
Als de aarde precies met de oranje wijzer in een lijn staat, dan is de zomer begonnen. En de zon schijnt toevallig ook nog eens.
Waarom niet de daadwerkelijke geprinte
Klok laten zien?
Dat is toch veel mooier dan dit computer model
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe het geprinte model er uit ziet.
Vooral omdat ik ook wel eens overweeg een 3 D printer aan te schaffen maar ook wel twijfels heb, over de kwaliteit van geprinte spullen en of je er echt mooie spullen mee kan printen.
Groet Marc
Dit IS mijn 3d printed versie. Even buiten in de zon gezet.
zo ziet ie er dus uit. Je kan er zelf eentje printen, omdat ik de files op instructables heb gezet https://www.instructables.com/Astronomical-Clock-1/
Specsavers heeft best mooie brillen…
In de video ziet het er echt geweldig uit. Thanks👌
Ja mooi zeggen nu jij weet dat deze echt is
Ik zag ook meteen dat dit geen screenshot was.
Ik ook
erg netjes was het natuurlijk niet om te beweren dat het niet echt was. Je zou wel goed je best moeten doen om een computermodel zo ‘slecht’ te maken.
Maar is de zomer begonnen? Merk er nog niks van.
Bedankt voor de inspiratie @illusionmanager. Ik ga deze ook maken. Leuk project voor de zomervakantie.
en… al begonnen? of wordt het toch een winter project. (winter is hier sowieso toch beter voor?)
Nee nog niet begonnen. Het werd zo druk werk en prive, dat ik het nog even in de ijskast heb gezet. Wel nog de intentie om het op een later moment te doen.
Tof ding man Maar volgens mijn biologische klok is het nog volop winter
nog even wachten en de post heeft opnieuw betekenis.