Mijn Basel favoriet: MeisterSinger Pangaea

Heeft iemand meer foto’s? Ik ben echt benieuwd!

Zoek maar eens op Google :smiley: We hebben hiermee best wel een beetje een scoop op het forum hoor! Het zal je dan ook niet verbazen dat die lelijke foto van de wijzerplaatkleuren door mijzelf is gemaakt :slight_smile:

Ik Google zelfs meerdere keren per dag onder werktijd maar kan niks vinden haha.

Weet je al wanneer de Pangaea uitkomt?

Groeten, Stef

Dst ben ik vergeten. Maar de modellen die ze op Basel hadden waren wel al echt af (je krijgt heel vaak prototypes die niet of niet helemaal werken in je handen). Ik denk niet dat het lang zal duren.

Dan wacht ik rustig af.

Bedankt voor je reactie!

Als het goed is vanaf eind april leverbaar. Zie www.juwelenvanbofb.nl

Ik heb net te horen gekregen dat het begin juni gaat worden. Nog even afwachten dus. Die blauwe is zo mooi, het is gewoon… Nah ja, gaan jullie maar kijken als het horloge in de winkel ligt, ik kan het niet goed uitleggen.

Je kunt er om heen blijven draaien maar ik heb de knoop maar doorgehakt… IK HEB DE BLAUWE BESTELD!!!

Nu moet ik wel tot begin juni wachten en het doen met de (wereldwijd enige!!) foto van de horloges in de kleurencombinaties:

gefeliciteerd henrik, wat een mooi horloge, en nu kan het wachten beginnen, en dat kan dan wel eens erg lang gaan duren. sterkte;)

Ik heb mijn telefoonnummer bij de juwelier achtergelaten voor de Pangaea. Zodra ze binnen zijn word ik gelijk gebeld.

Het wachten kan beginnen…

Nu ook info op www.Meistersinger.de

Huh…???
Henrik die een geheel nieuw horloge koopt?
Dan moet het wel een heel mooie zijn.

Alvast van harte…

Nivelacuso Schreef:

Huh…???
Henrik die een geheel nieuw horloge koopt?
Dan moet het wel een heel mooie zijn.

Ja, ik vind het een exceptioneel mooi horloge. En ik koop wel vaker een nieuw horloge hoor. In 2003 nog een Maurice Lacroix Calendrier Retrograde… :smiley:

Nou Stef, ben jij nummer 2 die deze gaat kopen? Dan hebben we een blauwe en een Bruine, nu de zwarte nog.:slight_smile:

De info over dit model sturen ze naar me toe. Ojee ojee. Ik ben erg benieuwd.

Vraag ze eens of ze ook foto’s hebben van de gekleurde versies? Of blijft Horloge.info de enige?

Vandaag zal ik de brochure met info ontvangen, ik zal vanavond verslag doen. Ik hoop dat er meer fotos beschikbaar zijn, zo ja dan zet ik ze online.

Hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik heb Meistersinger 2 weken geleden een mail gestuurd en helemaal geen reactie gekregen. Misschien moet ik het nog een keer proberen of heb jij gebeld?

Ik heb gemaild naar de distributeur. Zodra ik thuis ben zal ik kijken of deze in de bus ligt.

Ik heb een nieuwe brochure van Meistersinger ontvangen, hier staat de Pangaea in.
Foto is met ivoor witte plaat, en onderin kleine afbeeldingen van de andere kleuren. Komt niet zo goed over als op horoge.info. Maar blijft mooi.