Kun je die niet scannen? Hoewel ik bang ben dat de foto’s uit de folder niet zo’n mooie glans zullen hebben…
Je ziet het niet duidelijk in de folder, het komt niet over.
Ja.
En ik weet nou niet echt goed of ik die strakke cijfers mooier vond of dit…
Ondanks dat ik ze in beginsel mooi(er) vond.
Die zien er erg goed uit.
De band is niet zo mooi, naar mijn mening. Te glad.
Ik wil hem in het echt zien. Ben erg benieuwd. Het gaat hem niet worden voor mij, ik heb een No3 en net een Longines Legend Diver aangeschaft. We zullen wel zien wie er een aanschaft.
Vind die gladde band juist mooi.
Weer eens wat anders dan die eeuwige croco-print.
Maakt hem klassieker, wat beter bij de dunnere kast past.
Je moet ze ook echt in het echt zien. De foto van de zwarte heb ik er niet eens bij gedaan, die was zo slecht. Het is het spel van licht met het zonnestaalmotief van de plaat, dat kun je niet fotograferen.
De band (ook die aan de blauwe zat in Basel) was imho idd niet goed gekozen. Maar ik weet zo snel niet wat voor band er aan een blauw horloge als dit moet. Mesh? Jaaaa! Mesh!!!
Ze zijn erg mooi.
Ik moet september, oktober toch naar van Willegen in Rotterdam om naar een limited meistersinger te van hun te kijken. Die brengen ze uit, omdat hun nu 10 jaar in deze zaak zitten.
Kan ik eens goed vergelijken.
http://www.horloge.info/nieuws/Archimede-Arcadia-dress-watch-voor-elke-gelegenheid/617
DIt is ook een mooi horloge.
Ik kwam Van Willegen tegen in Basel, zijn LE komt er ook in blauw! Ik heb nog getwijfeld omdat hij qua sieraden de huis-juwelier is… Maar ik kan me niet voorstellend dat zijn LE mooier is. Anders heb ik een probleem
Absoluut en 4x goedkoper. Maar je ziet het er ook aan af.
Ik heb beide nog niet in het echt gezien, maar als je geld uit geeft dan maar goed doen toch? We wachten rustig af totdat de Pangaea in de winkel ligt.
Henrik Schreef:
Ik kwam Van Willegen tegen in Basel, zijn LE komt
er ook in blauw! Ik heb nog getwijfeld omdat hij
qua sieraden de huis-juwelier is… Maar ik kan me
niet voorstellend dat zijn LE mooier is. Anders
heb ik een probleem
Het is de Perigraph van 43 mm in blauw inderdaad.
Het plaatje zag er goed uit hoor.
En er komen er maar 50 van aan de normale prijs.
Ik krijg sowieso een belletje als ze er zijn, dus ga dan kijken hoe ik hem in het echt vind.
Ondertussen proberen het geld bij elkaar te krijgen
Het word of die, of de Pangaea of de gewone zwarte No.3 43mm
Henrik Schreef:
Absoluut en 4x goedkoper. Maar je ziet het er ook
aan af.
Ook ik vind de Archimede een heel mooi horloge, maar ook de Meistersinger.
Ik ben dan ook in een van beiden geinteresseerd,als de Meistersinger uit is
kan ik die zeker in het echt zien,de Archimede niet.
Kan je werkelijk zien dat de Archimede een kleine 1K goedkoper is?
Ik ga er vanuit dat je ze beiden in het echt gezien hebt?
Groeten
Harb
Ik heb beide, een arcadia en een meistersinger dus, wat “value for money” betreft biedt de archimede meer voor zijn prijs. Beide maken gebruik van de ETA 2824-2, hebben saffierglas en een modale lederenband. Het ontbreken van een dealernetwerk drukt de prijs van de arcdia of maakt de meistersinger duurder, net hoe je het wilt zien.
Oh, dan ben ik gerustgesteld, de Perigraph vind ik persoon dan juist weer de minste van MeisterSinger. Dus dat probleem is opgelost
Beide maar welke van MeisterSinger? Ik heb ook een MeisterSinger 1Z (de Limited van HF) en die was toen volgens mij 385 euro. Dus ik kan niet mee qua value for money
Mijn vergelijk is de Arcadia met de Pangaea. Het gaat mij bij de Arcadia om de opmaak van de plaat via die (opgelegde?) cijfers, dat eeuwige ETA 2824-2 uurwerk en weer die inspiratieloze kast. MeisterSinger maakt zich aan dit soort dingen ook jaren “schuldig” in hun 1 wijzer modellen. Maar die zijn dan ook niet 4x zo duur, neem bijvoorbeeld de 1Z Basic van vorig jaar, die was € 498,-.
Ik moest er ook aan wennen.
Maar toch heeft ie wel wat door die datumweergave.
Is toch ook wel apart.
Maar ik snap wat je bedoelt.
Ik ben er ook nog uit.
Er komt dit jaar of volgend jaar een meistersinger, maar welke precies weet ik nog niet.