Welkom Maurice! Mooi, die Sea Ram op leer
Dank je wel allemaal
Hey leuk! Die 2e foto heb ik genomen
Mooi dat ie binnen het forum is gebleven. Je hebt m vast van jur overgenomen
Idd van Jur overgenomen
Prima collectie hoor! De 3 voorop zijn het mooist.
Welkom en leuke klokjes heb je .
Mooie collectie! Welkom!
Welkom Maurice! Goeie sportieve collectie!
Volgens mij hou jij van duikhorloges
Daar heb je helemaal gelijk in
Mooie collectie, ook qua afwisselingen kleurstellingen en combi met bandjes. Top!
Welkom met je hele mooie collectie.
Mooie collectie hoor!
Welkom Maurice! Vind er ook zeker n paar mooie exemplaren tussen zitten. Ben erg gecharmeerd van de Praetorian. Nog nooit van gehoord maar ziet er er goed uit!
Zo een kleine update van deze kant.
Ik heb de laatste tijd veel verkocht of geruild hier op het mooie maar zo verslaafde forum.
Een aantal horloges zijn weer vertrokken en een aantal zijn er weer bij gekomen.
Dus even een nieuwe foto van de box die aardig vol begint te raken.
Maar niet getreurd, ik heb er nog zo een als goed lege onderkant in zitten, dus kan nog het een en ander bij.
Ik ben wel zo goed als afgestapt van de automaten
En de reden is simpel, ik draag de horloges alleen in de weekenden. En om ze steeds goed te gaan zetten ben ik dus te lui
Maar weer genoeg getypt hier een foto van de nieuwe collectie :
Ps ik zoek nog leuke band voor de Tissot. (een zwarte of een leuke rode)
Dank je voor het kijken.
Aardig diverse collectie zo .
Grappig dat je je wat meer toelegt op quartz. Juist omdat ik te lui ben om steeds maar batterijen te vervangen, houd ik het juist op mechanisch . Al heb ik er nog wel een paar. Van sommige horloges kun je soms moeilijk afstand doen.
Thx!
Het komt bij mij puur omdat ik ze alleen in het weekend draag.
Laatst een kast opener gekocht dus zelf maar eens proberen kan nooit zo moeilijk zijn
Is het ook niet . Juiste batterij kiezen en voorzichtig zijn met wisselen (let op vuil en stof en dat je geen andere delen van het uurwerk raakt dan de batterij).
Zolang je niet met je horloges doucht of duikt, is het niet erg dat de waterdichtheid niet meer gegarandeerd is (meestal niet meer waterdicht).
Mooie verzameling!