Mijn (bescheiden) collectie

Sinds een jaartje of anderhalf ben ik redelijk vaak (passief) op dit forum te vinden. Het begon met het zoeken naar informatie over mechanische horloges, daar ik op zoek was naar een leuke klok. Dat is toen een Invicta Pro Diver geworden vanwege mijn grote bewondering van het origineel, de Submariner.
Vanaf die tijd is het hard gegaan met het horlogevirus. Ondanks het beperkte budget heb ik toch verschillende leuke klokken gevonden; zowel nieuw als tweedehands (en overgenomen van forumleden). Ook de alpha’s mogen natuurlijk niet ontbreken. Mijn voorlopig laatste aanwinst (Aldi) van vanochtend heb ik ook nog even bijgevoegd.
In ieder geval hartelijk dank voor “de besmetting” van dit virus…!

groeten,

Dennis







damn, ik moet toch echt een keer een alpha aanschaffen

mooie collectie hoor

Leuk en gevarieerd!

Niet verkeerd in 1,5 jaar. Ik zie er toch 2 bij zitten die ik ook heb. Ben benieuwd wat je over nog eens 1,5 jaar hebt.

Ziet er goed uit, voor elk wat wils.
Ik zie dat je, net als ik, een voorkeur voor de ‘orientaalse’ markt hebt.

Draag ze met plezier, en koop er vast een kistje bij, dat nodigt uit tot nieuwe aanschaffen :slight_smile:

Groeten,

Martin

Sambal bij?? :slight_smile:

Welkom op het forum en sterke met het virus

VrGr,

Vincent

Mijn beste,

Wat heet bescheiden in deze ‘Dennis’.
Een kist vol horloges. Een verzameling welke zich kenmerkt als: “eenheid in verscheidenheid”
En die ’Ascot’ dat is toch wel mijn favoriet.

Dus op naar de volgende kist!!:)-D

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Al een mooie gevulde kist met leuke klokken!

Dank voor jullie positieve reacties. Ja, we gaan voor een tweede kist! Hopelijk komt daar meer Swiss-made in.

Dennis